Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@07:25:05 GMT

انفجار مین در سروآباد منجر به شهادت نیروی سپاه شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۲۹۵۵

انفجار مین در سروآباد منجر به شهادت نیروی سپاه شد

روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان روز پنجشنبه اعلام کرد: سروان پاسدار محمد احمدی شب گذشته در حین انجام ماموریت سازمانی و پاکسازی زمین های آلوده به مین در منطقه عمومی سروآباد بر اثر انفجار مین بجای مانده از دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.

شهید احمدی اهل قروه است و براساس اعلام روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر تا ساعتی دیگر از مقابل سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور، مسئولان و همرزمان شهید برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۹۳۷/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم

گردنه تته اورامان کردستان همچنان درگیر برف و کولاک بوده و عملیات بازگشایی در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، گردنه تته اورامان در مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه هرساله به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً 6 ماه از سال بسته است.

در همین زمینه؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان به خبرنگار تشنیم گفت: ادامه عملیات بازگشائی گردنه ته‌ته محور سروآباد ـ نودشه ـ پاوه توسط نیروهای راهداری شهرستان سروآباد در حال انجام است.

فرزاد حسنی افزود: با توجه به حجم بیش از حد برف و احتمال سقوط بهمن، بازگشائی مسیر ادامه دارد.

در همین راستا؛ عملیات بازگشایی این محور ارتباطی در مسیر سروآباد، نودشه- پاوه از یک ماه‌ قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در ادامه با هم می‌بینیم: 

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • تداوم اجرای عملیات بازگشایی گردنه تته + فیلم
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد