Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@06:23:48 GMT

همدان به پویش کشوری سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوست

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۳۰۷۹

همدان به پویش کشوری سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوست

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری همدان گفت: به منظور جایگزینی حمل و نقل پاک به جای خودرو، شهر همدان به پویش کشوری سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوست. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

احسان صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: پویش کشوری سه‌شنبه‌های بدون خودرو با هدف کاهش استفاده از خودروهای تک‌سرنشین، افزایش سرانه ورزش همگانی و جلوگیری از آلودگی هوا در کشور شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهر همدان نیز به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوسته است تا فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک به جای خودرو نیز در همدان جا بیفتد.

دعوت وزیر ارتباطات از وزیر دفاع و پدر همسرش برای شرکت در سه‌شنبه‌های بدون خودروتقدیر شهردار تهران از حجت‌الاسلام رئیسی به‌دلیل پیوستن به کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودروپای حرف مردم|نبود زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح " سه‌شنبه‌های بدون خودرو" در قم

صباغی عنوان کرد: به همین منظور در روزهای سه‌شنبه هر هفته همایش دوچرخه‌سواری از میدان قائم تا بلوار جوان راس ساعت 7  صبح برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش هفتگی به همت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان و حمایت‌های دفتر حمل و نقل استانداری، تشکل‌های مردمی و پلیس راهنمایی و رانندگی همدان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان با اشاره به این که انتظار داریم همشهریان عزیز از این همایش استقبال کنند گفت: پیوستن شهر همدان به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو و برگزاری همایش هفتگی دوچرخه سواری سبب کاهش ترافیک در سطح شهر و بهره‌مندی شهروندان از هوای پاک می‌شود.

صباغی تاکید کرد: با بانک‌های طرف قرارداد با شهرداری هماهنگ شده است به افرادی که به هر دلیلی توانایی خرید دوچرخه را ندارند وام کم بهره برای خرید دوچرخه تعلق بگیرد.

وی با اشاره به کلانشهر بودن همدان تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان همدانی کاهش ترافیک شهری و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی حاصل از دود خودرو در دستور کار مجموعه شهرداری همدان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ع

R41405/P1494/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد. خبرنگاران از درگاه یا اپلیکیشن شهرزاد می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه و اقدام کنند. بعد از پایان ثبت‌نام‌ها جمع‌بندی صورت می‌گیرد و در مورد تعداد سهمیه‌ها اقدام می‌کنیم.

سخنگوی شهرداری تهران، بیان داشت تا زمان تصمیم‌گیری نهایی درباره طرح‌های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.

محمدخانی ادامه داد: اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی‌های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت‌نام در این سامانه مسیر ساده‌تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می‌شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

کد خبر 6079729 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد