Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فرارو، واقعیت این است که در حال حاضر بیشتر خریداران به سختی رضایت می‌دهند دست به اقدامی بلندپروازانه بزنند. پس دومیلیون تومان را به عنوان سقف بودجه درنظر می‌گیرند، اما آنچه پیش رویشان قرار می‌گیرد در نهایت باعث می‌شود تا سه‌میلیون و نزدیکی‌های چهارمیلیون بازار را زیر و رو کنند. در چنین شرایطی Y5 Prime 2018 و نوکیا 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 با قیمتی در حدود یک‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان محبوبیتی فوق‌العاده پیدا کرده‌اند. موبایل‌هایی که می‌توان ایراداتی واضح رویشان گذاشت.

به عنوان مثال محصول هوآوی تنها ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد، دقت تصویر آن 720p. است، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن عکس‌های خوبی تولید نمی‌کند و باتری سه‌هزار میلی‌آمپرساعتی هم یک نقطه ضعف فاحش است. روی نوکیا 3.1 می‌توان ایراداتی مشابه گذاشت به اضافه اینکه ریخت و قیافه‌اش هم از مد افتاده است. بخش دیگری از خریداران برای داشتن صفحه‌نمایش حداقل تمام HD یا حافظه موقت بیشتر از دو گیگابایت بودجه خود را افزایش می‌دهند. در این بازه با دو میلیون و ۶۰۰هزار تومان یک Mate 10 lite گیرتان می‌آید که لااقل چهار گیگابایت حافظه موقت، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، صفحه‌نمایش شش‌ اینچی و دوربین دوگانه‌اش عملکردی روان‌تر را نوید می‌دهد. ضعف باتری در این مدل هم مشهود است.
 
اما Mate 10 Lite همچنان ارزش خرید خود را در برابر محصول مشابه مانند P Smart و Zenfone Max Plus حفظ می‌کند. تنها وقتی به ظاهر، بیشتر از کارآیی اهمیت بدهید، می‌توانید سراغ Zenfone 3 را بگیرید. اگرچه در نهایت ما این کار را به خاطر حافظه موقت کم توصیه نمی‌کنیم.
 
تجزیه و تحلیل رفتار خریداران نشان می‌دهد آنها گوشه‌چشمی هم به Galaxy J5 Pro و Galaxy J7 دارند. هر دوی این محصولات با وجود ظاهر و قیافه خوب، در بخش حافظه موقت از محصول هوآوی شکست می‌خورند. داشتن امکانات به روز قطعا انگیزه‌ای قابل دفاع برای افزایش سقف بودجه است. جلوه تمام و کمال این حرکت تاکتیکی محصولی به نام Galaxy M20 از سامسونگ است.

با پرداخت سه‌ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پول بالاخره می‌توانید موبایلی بخرید که صفحه «فول‌اسکرین» بزرگ دارد. در این محصول اسپیکر به شکلی ماهرانه روی لبه بالایی پنهان شده است. قابلیت مهمتر امکان استفاده از شارژ سریع برای باتری پنج‌ هزار میلی‌آمپرساعتی است، اما چون هیچ محصولی خالی از عیب نیست، در قدم اول باید بدانید M20 کمی سنگین است. سه‌گیگابایت بیشتر حافظه‌موقت ندارد و برای ذخیره‌کردن عکس و فیلم و موسیقی تنها ۳۲ گیگ فضا در اختیارتان می‌گذارد. فروشنده‌ها رقیب اصلی این گوشی را محصولی از نوکیا با عنوان  7Plus می‌دانند.

خرید آن حدود ۴۰۰،۵۰۰ هزار تومان گران‌تر تمام می‌شود، ولی لااقل چهار گیگ حافظه موقت، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و دوربین سلفی بهتر دارد، اما متاسفانه در آن از شارژ سریع یا صفحه «فول‌اسکرین» خبری نیست و ریخت و قیافه‌اش در مقایسه با M20 شانسی برای پیروزی ندارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)

بهترین گوشی انواع مدل گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل نوت ۱۲، پوکو و ردمی نوت ۱۳ مورد توجه کاربران فضای مجازی است. پربازدیدترین گوشی امروز Xiaomi Redmi Note 12S است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این برند مدل‌های گوناگون در قیمت‌های متفاوتی دارد. همین عامل موجب شده است که اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به خرید گوشی شیائومی روی بیاورند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را در روز جاری مشاهده می‌کنید:

جدیدترین گوشی‌های شیائومی

از جدیدترین گوشی‌های روز برند شیائومی می‌توان به Xiaomi Redmi Note 13R Pro ،Xiaomi Redmi 13C و Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5G اشاره کرد.

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی امروز سوم اردیبهشت، Xiaomi Redmi A2 Plus ،Xiaomi REDMI 10 و Xiaomi Redmi 9A M2006C3LC است.

کد خبر 746811

دیگر خبرها

  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)