Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز بیستم تیر ماه ۹۸ را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده بیلقان و حدفاصل وینه تا خوشبختی و حدفاصل آدران تا سدکرج در برخی از مقاطع سنگین است و همچنین ترافیک در محدوده‌های تونل کندوان، پل زنگوله، سیاه بیشه نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در محور هراز (جنوب به شمال) محدوده‌های وانا، بایجان، سه راهی چلاو و محور تهران-بومهن محدوده جاجرود نیمه سنگین است و همچنین تردد در محورفیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت وبرگشت) روان است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هر چهار محور شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی، پل کلاک نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محورهای شریانی قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند.

وی افزود: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محورهای غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد–اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرهنگ نادری پلیس راهور رئیس مرکز کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا فیروز بهرام دارای بار نیمه ترافیکی نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان دارای بارش پراکنده باران است.

کد خبر 6081715 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • بازنگری محدوده‌های ترافیکی شهر تهران با مشارکت محققین و پژوهشگران دانشگاهی