Web Analytics Made Easy - Statcounter

آریا نارویی معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، افزود: این پروژه از محل اعتبارات استانی سال ۹۷ در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع در روستای هدف گردشگری قلعه نو آغاز شد.

وی ادامه داد: در فاز اول این پروژه، محوطه سازی، احداث آلاچیق، واحد‌های بهداشتی، خدماتی و رفاهی تاسیسات روشنایی، در دستور کار قرار دارد که هم اکنون در حال انجام است و حداکثر فاز یک آن تا سه ماه آینده به بهره‌برداری میرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارویی تصریح کرد: از آنجایی که روستای قلعه نو یکی از روستا‌های تاریخی منطقه سیستان است میتوان با افزایش تاسیسات گردشگری مانند اقامتگاه‌های بومگردی گام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال در منطقه برداشت.

وی گفت: در این راستا عملیات تکمیل فاز‌های بعدی این پروژه نیز جهت ایجاد تاسیسات تکمیلی به بخش خصوصی واگذار میشود.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات پروژه احداث کمپینگ گردشگری در روستای قلعه نو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به سیاست‌های کلان شرکت آب و فاضلاب استان البرز در راستای کاهش هدر رفت و تلفات آب و تأمین آب شرب پایدار، عملیات اصلاح و بازسازی ۵ هزار و ۴۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای نویز از توابع طالقان آغاز شده است.

وی افزود: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از محل تأمین اعتبارات استانی به منظور بهبود خدمات رسانی به روستاییان آغاز شده است. در راستای مدیریت تقاضا، نوسازی زیرساخت و تجهیزات شبکه آبرسانی و انشعابات فرسوده در سطح استان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفته است.

شایان ذکر است روستای نویز طالقان دارای ۳۰۰ اشتراک و میانگین عمر زیرساخت و تأسیسات شبکه روستا بیش از ۴۰ سال است که با تحقق این مهم شبکه و انشعابات فرسوده موجود اصلاح و نوسازی می‌شود.

کد خبر 6084492

دیگر خبرها

  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • بازدید دانشجویان رشته گردشگری دانشگاه غیرانتفاعی حکیم جرجانی گرگان از هتل جهانگردی گرگان