Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه لبنانی فاش کرد، فرار همسر حاکم دبی به آلمان با کمک ولیعهد ابوظبی و از طریق هماهنگی با ولیعهد سعودی انجام شده است.

یک شاهزاده سعودی فاش کرد که عملیات فرار شاهدخت «هیا» همسر «محمد بن‌راشد» حاکم دبی و خواهر ناتنی «عبدالله دوم» پادشاه اردن، با کمک «محمد بن‌زاید» ولیعهد ابوظبی و از طریق هماهنگی با «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی و پادشاه اردن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع دیپلماتیک به روزنامه لبنانی «الاخبار» اعلام کرد، این شاهزاده سعودی از جزئیات فرار شاهدخت هیا و فرزندانش و درخواست طلاق از بن‌راشد و نیز درخواست پناهندگی‌اش از آلمان مطلع است.

طبق گفته شاهزاده سعودی مطلع، بعد از آن‌که بن‌زاید با پادشاه اردن عملیات فرار شاهدخت هیا را هماهنگ کرد، تیم عملیات ویژه، که تابع ولیعهد سعودی است، اجرای این عملیات را بر عهده می‌گیرد.

این منبع خاطرنشان کرد، عبدالله دوم چند روز پیش از فرار شاهدخت هیا به امارات رفت و نشستی چند ساعته با بن‌زاید داشت. ولی پادشاه اردن با همسر خواهرش، محمد بن‌راشد دیدار نکرد که همین امر، همان روز تردیدهای زیادی را به‌وجود آورد.

طبق این گزارش، هفته گذشته همسر حاکم امارات متحده عربی به همراه دو فرزندش امارات را به مقصد آلمان ترک کرد و خواستار پناهندگی شد.

دیلی‌میل در این خصوص نوشته است: «خانواده حاکم دبی تایید کردند که شاهدخت هیا با بادیگارد انگلیسی خود رابطه پنهانی برقرار کرده بوده و محمد بن راشد با بازگشت ناگهانی به عمارت ۸۰ میلیون پوندی خود در لندن این دو را در خانه می‌بیند!.»/ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!

زی‌سان؛ شرکت سرمایه‌گذاری قدیه اعلام کرد که قصد دارد نخستین بازی‌پارک موضوعی جهان بر اساس انیمه مشهور ژاپنی «دراگون بال» (Dragon Ball/ گوی اژدها) را در عربستان سعودی بسازد.

به گزارش زی‌سان به نقل از بی‌بی‌سی، این شهربازی اولین جاذبه تفریحی جهان است که بر پایه مجموعه کتاب‌ها و انیمه محبوب دراگون بال ساخته می‌شود.

به گزارش شرکت سازنده، اژد‌هایی به طول ۷۰ متر در مرکز این شهربازی قرار می‌گیرد و دست‌کم ۳۰ وسیله بازی خواهد داشت. مساحت این شهربازی نیز بیش از نیم میلیون مترمربع است و از ریاض، پایتخت عربستان سعودی، تنها ۴۰ دقیقه فاصله دارد.

قدیه یک پروژه تفریحی و گردشگری بزرگ با امکانات متنوع شامل پارک‌های تفریحی، مراکز ورزشی، مراکز خرید، هتل و سایر امکانات است که در نزدیکی ریاض ساخته می‌شود و بخشی از طرح آینده‌نگر پادشاهی سعودی برای تنوع بخشیدن به اقتصاد این کشور محسوب می‌شود که هدف آن کاهش اتکا به سوخت‌های فسیلی است.

به گزارش وب‌سایت رسمی دراگون بال، این شهربازی یک ترن هوایی خواهد داشت که داخل اژد‌هایی حرکت می‌کند که از شنرون [اژد‌های معروف این انیمه]الگوبرداری شده است.

مجموعه کتاب‌های مصور (کمیک استریپ) دراگون بال نخستین بار در سال ۱۹۸۴ منتشر شدند و ماجرا‌های پسری جوان به نام سان گوکو را روایت می‌کردند که با دختر نوجوانی به نام بولما آشنا می‌شود و آنها با هم سفری ماجراجویانه را آغاز می‌کنند تا هفت گوی با سری اژد‌ها (دراگون بال) پیدا کنند و بتوانند اژد‌هایی قدرتمند به نام شنرون را احضار کنند؛ چون شنرون می‌تواند بزرگ‌ترین آرزوی هرکس را براورده کند. این مجموعه یکی از تاثیرگذارترین و پرفروش‌ترین داستان‌های مصور ژاپنی بود.

به گزارش الشرق‌الاوسط، احداث این شهربازی به برنامه راهبردی بن سلمان برای جذب سالانه بیش از ۱۵۰ میلیون بازدید‌کننده تا سال ۲۰۳۰ کمک خواهد کرد. 

به گفته عبدالله بن ناصر الداود، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری قدیه، این طرح که با مشارکت شرکت سازنده انیمه دراگون بال (Toei Animation) اجرا می‌شود، به احداث یک شهربازی منحصر‌به فرد کمک می‌کند که ترکیبی بی‌مانند از ماجراجویی و سرگرمی و همچنین تنوع و گوناگونی برای همه سلیقه‌ها خواهد بود.

tags # عربستان سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • آرامش بر بازار اقلام اساسی حاکم است
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • جوی آرام و پایدار تا نهم فروردین در فارس حاکم است
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل