Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

«شبی که ماه کامل شد» یک مامور امنیتی ایرانی دارد که حتی تا پاکستان هم به دنبال عبدالمالک می‌رود و در یک سکانس خیلی هم به او نزدیک می‌شود اما به یک دلیل به او شلیک نمی‌کند. اتفاقی که هم در نشست خبری پس از نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر و هم در نقدهایی که بعدتر نوشته شد و نقد مسعود فراستی در برنامه «هفت» بارها درباره‌اش گفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانیپال شومون که این نقش را در این فیلم ایفا کرده دلیل انفعال این شخصیت در صحنه مذکور را اینطور توضیح می‌دهد: «ما حضور این آدم را تا انتهای فیلم مثل یک سایه احساس می‌کنیم؛ آنقدر که خودم گاهی حرصم می‌گرفت. واقعا خیلی به این موضوع فکر کردم که در آن سکانس باید می‌زدمش؛ اما عرض کردم تفاوت در همین نگاه انسانی و غیرانسانی است یکی می‌کشد و دیگری برای اینکه کودک در آغوش فرد است نمی‌کشد. همیشه سعی در گوشزد دارد، بیشتر به فکر پیشگیری هست تا اقدام تلافی جویانه. اما خودم بعضی اوقات فکر می‌کردم چرا این‌گونه عمل می‌کند و وقتی به شخصیت فکر می‌کردم پی به درست بودن اقدامش می‌بردم مثلا سکانس بیمارستان مدام به این فکر کردم که باید فائزه را توی گونی هم شده می‌بردم ولی خب، خانم آبیار گفت اگر مادر باشی می‌مانی و نمی‌روی. آنجا بود که گفتم درست می‌گوید.»

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ‌همزمان با پخش برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب و گروهی از عروسک‌های این برنامه، عروسک پشه با پشه کش به عروسک فامیل دور حمله کرد. این برنامه که در لیست پرمخاطب ترین برنامه‌های تلویزیونی قرار گرفته است هر شب از شبکه نسیم پخش می‌شود.

کد خبر 844894 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • (تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!