Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- میلان اشکرینیار مدافع تیم اینتر گفت: معتقدم ویرجیل فندایک بهترین مدافع میانی دنیا است. تاریخ انتشار: 11:42 - 20 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۴۱۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، میلان اشکرینیار در خصوص وضعیت تیم اینترمیلان گفت: برای کسب جام سخت در حال کار هستیم. بردن جام با کونته یک امکان است، اما باید سخت برای آماده‌شدن کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی و کادرفنی جدیدی داریم و همه با انگیزه‌ایم. یوونتوس برای هشت فصل متوالی قهرمان شده و شانس زیادی دارد، اما زمان مناسبی رسیده که به آنها نزدیک شویم و برای مغلوب کردن آنها تلاش کنیم.

مدافع اسلواک اینترمیلان در خصوص اینکه کونته گفته حتی اگر یک درصد شانس قهرمانی داشته باشیم برای آن یک درصد تلاش می‌کنیم گفت: این طرز فکر کونته کاملا درست است. ما ترکیب قدرتمندی داریم و باید برای رسیدن به کسب جام تلاش کنیم. آنهایی که برای کونته بازی می‌کنند باید ذهنیت او را داشته باشند.

اشکرینیار تصریح کرد: کونته فرد سخت‌کوشی است و من روشی که او جزئیات را توضیح می‌دهد مثل نحوه بازی‌ای که می‌خواهد را دوست دارم. نیاز داریم کوچکترین جزئیات را یاد بگیریم. تا حدودی موافقم که مشکل اینتر در این سال‌ها نداشتن ذهنیت برنده بوده است. ذهنیت پیروزی فاکتور تعیین کننده‌ای است و همیشه باید بالاترین‌ها را هدف قرار داد.

وی در مورد اینکه بهترین مدافع میانی دنیا کیست، گفت: معتقدم ویرجیل فن‌دایک بهترین مدافع میانی دنیا است.

مدافع اسلواک اینترمیلان در مورد ماندن ناینگولان و ایکاردی در این تیم گفت:  این دو نفرات در کنار ما هستند و با ما تمرین می‌کنند. برخی تصمیمات به باشگاه و مربی مرتبط است. ایکاردی در حال حاضر در اینتر حضور دارد و هم تیمی من است و دوست ندارم او را در جایی دیگر تصور کنم.

اشکرینیار در پایان خاطرنشان کرد: خطرناک‌ترین مهاجمی که تاکنون مقابلش قرار گرفته‌ام کریستیانو رونالدو بوده است. حتی اگر به نظر برسد که او در حال قدم‌زنی در زمین است یک توپ خوب برای او کافی است تا گلزنی کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلان اشکرینیار اینترمیلان سری آ میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش معاونان عمرانی استانداری‌ها در بوشهر اظهار کرد: به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقدامات اساسی را در دستور کار داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: رئیس جمهور و اعضای کابینه و همه مدیران استان در کنار هم برای تحقق این هدف مهم و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی تلاش می‌کنند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از رصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه تمام خبر داد و اضافه کرد: سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌ها راه اندازی شده است و به صورت مستمر بر پروژه‌ها نظارت می‌کند.

وی با اشاره به تکلیف شهرداری‌ها و شوراها برای تکمیل پروژه‌های غیر دولتی عمومی تصریح کرد: ۷۰ هزار پروژه نیمه تمام تا پایان این دولت قابل اتمام نیست ولی متناسب با نیازسنجی اولویت‌های مردمی در استان‌ها طرح‌های نیمه تمام تکمیل خواهند شد.

جمالی‌نژاد از مولد سازی برای تأمین اعتبارات برای تکمیل پروژه‌ها خبر داد و گفت: دولت برای جذابیت بخشی در شهرهای میانی و کوچک برای جلوگیری از مهاجرت و رونق سرمایه گذاری فعالیت‌های گسترده‌ای را دارد.

وی توجه به شهرهای کوچک و میانی را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: جهش تولید نهضت ملی مسکن از مصادیق تحقق شعار سال است و باعث فعال شدن بسیاری از مشاغل می‌شود.

کد خبر 6081095

دیگر خبرها

  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • نقش محوری قزاقستان در کریدور میانی
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • بهترین شهر دنیا برای بازدید با پای پیاده معرفی شد