Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف الاتحاد عربستان برود که این دو بازی به دلایل شرایط موجود در امارات و قطر برگزار خواهد شد.

ساعتی پیش علیرضا منصوریان در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره این دیدار و شرایط تیمش گفت: درحال حاضر تمام تمرکز ما روی آمادگی بدنی و تمرینات است تا بتوانیم از آمادگی بالایی برخوردار شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم که برای دیدار با الاتحاد باید در اوج آمادگی باشیم تا به موفقیت برسیم.

او افزود: ذوب آهن بازی‌های دوستانه زیادی را برای آمادگی در این بازی تدارک دیده و ۶ اردوی کوچک در اصفهان داریم تا رو در روی الاتحاد قرار بگیریم.

منصوریان ادامه داد: همچنین تیم‌های دیگر را به اصفهان دعوت کردیم تا با آن‌ها بازی دوستانه انجام دهیم. ما یک اردوی تدارکاتی جنوب ایران نیز خواهیم داشت، چون آب و هوای جنوب ایران شباهت زیادی به آب و هوای دبی و دوحه دارد.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در پایان گفت: الاتحاد را خوب آنالیز و تمام بازی‌های فصل گذشته این تیم را مشاهده کردیم. ما در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم خوبی در اختیار داریم و اکثر بازیکنان فصل گذشته خود را در ترکیب داریم. از لحاظ سنی کوچک‌ترین تیمی هستیم که در لیگ قهرمانان رقابت می‌کنیم و بازیکنان ما کم تجربه هستند، اما برای رسیدن به موفقیت می‌جنگند. بدون شک این بازی آسانی نخواهد بود و الاتحاد فرصت به ما نخواهد داد.

لازم به ذکر است، دیدار رفت ذوب آهن در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ مقابل الاتحاد ۱۴ مرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات ذوب آهن با جذب یک اروپایی به پایان می‌رسد

جمشیدی: به پرسپولیسی‌ها مشورت دادیم/ دنبال محرومیت شکاری هستیم

محل برگزاری بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم