Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:01:31 GMT

منصوریان: تیم جدیدی را برای لیگ قهرمانان داریم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۴۵۵۴

منصوریان: تیم جدیدی را برای لیگ قهرمانان داریم

علیرضا منصوریان در گفتگو با AFC گفت: تیم جدیدی را برای لیگ قهرمانان آسیا داریم و می خواهیم الاتحاد را شکست دهیم.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن اصفهان دیدار حساسی را با الاتحاد عربستان برگزار خواهد کرد. این بازی یکی از سرنوشت ساز ترین مسابقات تاریخ تیم ذوب آهن است که این فرصت را به آن ها می دهد تا به جمع 8 تیم برتر آسیا و 4 تیم برتر غرب آسیا صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا منصوریان سرمربی سبزهای اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تمرینات آماده سازی تیم ذوب آهن گفت: ما تمرینات بدنسازی و قدرتی را انجام می دهیم. ما سخت کار می کنیم تا در شرایط مناسب باشیم برای دیدار با الاتحاد. ما بازی های دوستانه زیادی را برنامه ریزی کرده ایم و 6 مینی کمپ هم در اصفهان خواهیم داشت.

 

وی افزود: ما از تیم های زیادی دعوت کردیم تا به اصفهان بیایند، مینی کمپ آغازمان در جنوب ایران خواهد بود، جایی که آبو  هوایش شبیه به دبی و دوحه است.

 

منصوریان همچنین راجع به تیم حریف هم گفت: من الاتحاد را میشناسم و آن ها را آنالیز کرده ام. تمام بازی های فصل قبلشان چه در لیگ و چه در آسیا را تماشا کردم. ما تیم جدیدی برای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان داریم و بازیکنانی که فصل پیش در تیم ما بودند حالا خیلی هایشان حضور ندارند.

 

سرمربی ذوب آهن با اشاره به این جوانگرایی عنوان کرد: ما با تیم جدید تر در لیگ قهرمانان رقابت می کنیم، بازیکنانی که تجربه بازی در این سطح را ندارند و به همین خاطر ما از لحاظ روحی روانی هم با آن ها کار می کنیم.

 

منصوریان در پایان افزود: مطمئنا ما یک بازی آسان نخواهیم داشت اما این برای الاتحاد هم صادق است.

علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت

سرمربی اینتر به پیروزی تیمش مقابل میلان و فتح اسکودتو در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل جاری سری A ایتالیا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌و‌سوم سری A، موفق شدند در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود یعنی میلان غلبه کنند و ضمن فتح دربی دلامادونینا، بیستمین قهرمانی خود در تاریخ این رقابت‌ها را هم قطعی کنند، پس از این دیدار گفت: ما می‌خواستیم در این بازی برنده باشیم. صبح بازی به جزئیات دیگری پرداختیم که برای این بازی خیلی مهم بود. ما ضربات شروع مجدد را با هم بررسی کردیم. ما یک بازی عالی و بسیار هوشمندانه انجام دادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی افزود: خوشحالم که با شکست میلان فاتح اسکودتو شدیم. ما باید عملکردمان در سه سال اخیر (از زمان روی کار آمدن او در اینتر) را آنالیز کنیم. روند ما در فصل جاری خیلی خوب بوده است. ما برای سومین فصل متوالی فاتح سوپرجام ایتالیا شدیم اما من به عملکردمان مقابل رئال مادرید در فصل اول حضورم در اینتر نگاه می‌کنم. به این نگاه می‌کنم که این تیم از اول چطور بازی می‌کرد. ما شب‌های فراموش‌نشدنی را در کنار هم تجربه کرده‌ایم.

سرمربی اینتر تصریح کرد: این حس فوق‌العاده‌ای است. قهرمانان زیادی در این داستان وجود داشته‌اند، من به بازیکنانم، به باشگاه و رئیس‌مان که همیشه مهم بوده، فکر می‌کنم. من همچنین به خانواده‌ام فکر می‌کنم. بارها کارم را به خانه برده‌ام و وجود آنها برای من اساسی بوده‌ است.

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

اینزاگی همچنین در تمجید از مدافع 36 ساله‌اش که در این بازی گل اول اینتر را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: وقتی به اینتر آمدم، واقعاً می‌خواستم آچربی را هم در اینتر داشته باشم و می‌دانستم که او به ما کمک خواهد کرد. ما صبح بازی بیش از یک ساعت زیر باران شدید روی ضربات شروع مجدد، تمرین کرده بودیم. در این بازی هم روی همین ترفندی که صبح بازی رویش تمرین کرده بودیم به گل رسیدیم.

وی در پایان درباره آمدنش به اینتر گفت: زمانی که لاتزیو را ترک کردم، برخی به من گفتند که به اینتر نرو اما من احساس می‌کردم که باید این کار را انجام دهم. آنها به من گفتند که اینتر تازه قهرمان سری A شده و در حال فروش بازیکنان‌شان است. من اما ماروتا را از سامپدوریا می‌شناختم و شناخت طولانی مدتی از باچین و آئوسیلیو داشتم. به نظرم آمدن به اینتر انتخابی هوشمندانه بود و می‌دانستم که می‌توانم با این تیم نتایج خوبی کسب کنم.

اینتر در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل جاری سری A ایتالیا، با 86 امتیاز صدرنشین و قهرمان این رقابت‌هاست، این در حالی است که تیم‌های میلان و یوونتوس به ترتیب با 69 و 64 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • گلزنی دیدنی عزت‌اللهی مقابل الاتحاد کلب (فیلم)
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم