Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:37:42 GMT

رشته های دانشگاهی خراسان جنوبی افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۴۷۰۹

رشته های دانشگاهی خراسان جنوبی افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد فلاحتی صبح پنج شنبه در جلسه جمع بندی سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و معاونان و نمایندگان دولت به خراسان جنوبی بیان کرد: اگر به ظرفیت های منحصر به فرد استان توجه کنیم هیچ واحد آموزشی تعطیل نمی شود.

وی ادامه داد: مرز مشترک با افغانستان و بازارچه های مرزی فرصتی برای فعال شدن رشته های مدیریت بازرگانی، خدماتی و گردشگری در دانشگاه های بوده که مغفول مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنین صنایع فولاد و معدن ظرفیت های عظیم مغفول مانده در استان است، گفت: افتتاح کارخانه فولاد نیازمند تخصص در ده ها رشته مرتبط است که هیچکدام از دانشگاه های استان در این زمینه ورود نکرده اند.

فلاحتی با اشاره به محصولات استراتژیک زرشک و زعفران در قاین بیان کرد: در دیگر کشورها از زرشک داروی ضد سرطان تولید می کنند اما در خراسان جنوبی تنها در زمینه شربت زرشک و زرشک پلو استفاده می شود.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید امکانات آموزشی در سطح استان پراکنده شود، افزود: همچنین خواستار فعال شدن کد دانشکده فرهنگیان هستیم تا ضریب امنیت دچار مشکل نشود.

وی بیان کرد: خواستاریم در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی برای خراسان جنوبی بسته ای گذاشته شود تا در راستای افزایش رشته های دانشگاهی مخالفتی صورت نگیرد.

کد خبر 4663979

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع نمایندگان خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت:‌ مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس علی آبادی امروز در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث ایمنی خودرو‌ها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آنها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • وزیر صمت:‌ مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد