Web Analytics Made Easy - Statcounter


فرارو- قسمت بیستم سریال نهنگ آبی با عنوان "هیئت مدیره" سه شنبه ۱۸ تیر ماه ۹۸ وارد شبکه نمایش خانگی شد.   در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «در نهنگ آبی قسمت هیئت مدیره، جهان می‌خواهد به قولش عمل کند و در مقابل بازی‌ای که او با مروارید و آرمین کرده، آناهیتا را به او برگرداند. اما پرویز ایده‌ی دیگری در سر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه‌ی نوع برد و باختی که آرمین در بازی به نتیجه رسانده بود، طبق منطق قرار قبلی، حالا جهان باید برای رسیدن به آناهیتا مسیر دیگری را طی کند، مسیری که جهان را به سمتی جدید می‌کشاند...»   "برای خرید حلال و دانلود قانونی قسمت بیستم سریال نهنگ آبی با حجم نیم بها اینجا کلیک کنید"
پرویز زنده است و هنوز بازی را مدیریت می‌کند. پرویز زنده است و هنوز نبض نهنگ آبی در دست اوست و تنها بازیگر این بازی است که برای پیروزی می‌جنگد. بقیه اشخاص بازی مدتی است که یا از بازی حذف شده اند و یا فقط برای نباختن بازی می‌کنند نه برای برد.
پرویز: مثل اینکه عاشقی حافظه ات هم ضعیف کرده. من گفتم با مروارید و آرمین یه بازی راه بنداز. بازنده رو بزن، برنده رو تنبیه کن. بعد بیا آناهیتا رو بگیر و ببر. ولی آرمین کاری کرد که بازیش بازنده نداشته باشه. یعنی الان اون دو تا آشغالی که می‌خواستن منو بزنن زنده ان. پس قضیه رو باختی. تو دبه کردی. تو شرط رو کامل نکردی. قاعده اش اینه که بهت بگم خبری از آناهیتا نیست. ولی اینو بهت نمی‌گم. چون برعکس تو من اخلاقیات برام مهمه. من کسایی مه عاشقن رو دوست دارم. بهشون احترام می‌ذارم...
جهان کلافه از دوری آناهیتا و باج دادن به پرویز، از او می‌خواهد که به قولش عمل کند و جای آناهیتا را بگوید. اما پرویز زیر بار نمی‌رود و باز هم کار‌های بیشتری از جهان می‌خواهد. بعد از ادب کردن مروارید و آرمین حالا نوبت بقیه اعضای هیئت مدیره است که سهامشان را به پرویز واگذار کنند و برای همراهی کردن با آناهیتا در زدن پرویز، مجازات شوند. وظیفه‌ی مجازات آن هانیز بر عهده‌ی جهان است.
جهان با اینکه تقریبا دیگر امیدی به دیدار دوباره‌ی آناهیتا ندارد، اما به جز گوش دادن به فرمان‌های پرویز هم راهی ندارد. تنها امید پیدا کردن آناهیتا برای جهان همین است.
جهان بعد از امضا کردن وکالتنامه واگذاری همه مال و اموالش به پریز، حالا هیچ چیزی ندارد و تنها و کتک خورده و تحقیر شده از آرمین کمک می‌خواهد. آرمینی که او هم دیگر از بازی کنار رفته است و پدرش هم او را در اتاقش حبس کرده تا برایش تصمیم بگیرد. پدر آرمین از طرفی با همسر سابقش، هما، طرف است که پیشنهاد‌های رشوه درمحل کارش را پذیرفته است و زیر بار خلاف رفته و از طرف دیگر با آرمین طرف است که مرتکب قتل شده است و زندگی‌های زیادی را خراب کرده است.
اما بهمن که در ابتدا به دنبال یافتن حقیقت پشت پرده‌ی شرکت بود، حالا در پی یافتن حقیقت وجود خودش است. او می‌خواهد خودش را بشناسد و بفهمد که چه بر سرش آمده است و در گیر و دار چه موضوعی چاقو خورده است و حافظه اش از دست رفته.
نهنگ آبی در قسمت‌های اخیرش به شدت از رمز و راز‌های حساب شده‌ی گذشته اش کاسته شده است و دیگر وقایع به شکلی رخ می‌دهند که گویی فقط قرار است از روی آن‌ها بگذریم و به انتها برسیم. دیگر به خیلی از جزئیات توجهی نمی‌شود.   کسی که بیش از یک ماه در جایی نا معلوم زندانی بوده است و شکنجه شده، حالا که آزاد شده هنوز گوشی موبایلش را همراه دارد و احتمالا جهان هر روز باطری گوشی مروارید را شارژ می‌کرده است؛ و یا دوستان مهرداد، در قسمت قبلی به راحتی با آدرسی که نادر به آن‌ها می‌دهد جهان را پیدا می‌کنند، اما در این قسمت بزرگترین مشکلشان پیدا کردن جهان است در حالی که برای آن‌ها چیزی نسبت به گذشته تغییری نکرده است.
چندی پیش سعید رجبی فروتن، از مدیران و کارشناسان شبکه نمایش خانگی، سریال هیولا را پر فروش‌ترین و نهنگ آبی را کم فروش‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی عنوان کرد. همچنین اعلام کرد که تیراژ سریال‌های حال حاضر شبکه نمایش خانگی در خوشبینانه‌ترین حالت زیر ۵۰ هزار نسخه است.
آن طور که مشخص است مخاطبان نهنگ آبی اگرچه کمتر از سایر سریال‌ها بودند، اما همگی از روند سریال رضایت داشتند و آن را محصولی خوش ساخت و درجه یک می‌دانستند و معمولا در نظراتشان گله و شکایتی دیده نمی‌شد.
اما در چند قسمت گذشته نارضایتی و ایراد گرفتن هم جای خودش را در میان نظرات یافته است و بسیاری از مخاطبان از این سریال هم زده شده اند و آن طور که در کامنت یکی از بینندگان سریال آمده است دیگر امیدی به آن ندارند.   محمد علی غنیان: شروع خوب، ادامه ضعیف و احتمالا پایان نا امید کننده

منبع: فرارو

کلیدواژه: نهنگ آبی شبکه نمایش خانگی سریال نهنگ آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت

پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

منبع: مهر

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵