Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدنبی موسوی فرد روز پنجشنبه در آیین بازگشت پیکر مطهر ۴۴ شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه اظهار داشت: آن چیزی که شهدای دفاع مقدس را متمایز کرده عشق به اسلام، حرکت در مسیر شهدای کربلا و پیروی از امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه گام برداشتن در مسیر شهدا، کشور را در برابر تهدیدهای دشمن بیمه می کند، افزود: مردم هرگز رشادت های مدافعان وطن را فراموش نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تقدیر از حضور مردم استان بخصوص اهالی شهرستانهای آبادان و خرمشهر در آیین استقبال از پیکر شهدا گفت: سردار باقر زاده فرمانده کمیته تفحص ستاد کل نیروهای مسلح گنجینه ای از دفاع مقدس بخصوص تفحص شهدا است که باید آنها را در قالب کتابی در اختیار نسل جدید انقلاب قرار دهد.

پیکرهای پاک و مطهر ۴۴ شهید هشت سال دفاع مقدس پنجشنبه با استقبال مردم شهرهای آبادان وخرمشهر از مرز بین‌المللی شلمچه به خاک وطن منتقل شدند.

این شهدا در عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، کربلای پنج و تک دشمن در سال ۶۷ به شهادت رسیده اند.

پیکر مطهر این شهدا، در ۲ ماه گذشته در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، شرق دجله و زبیدات کاوش و تفحص شده است.

مرز بین المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتر خرمشهردر استان خوزستان و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

۳۰۱۵/‏۳۰۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم خوروبیابانک در دفاع از عملیات وعده صادق

دریافت 24 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ️با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، کارکنان ادارات، بسیجیان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان، کارگران، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در میدان حضرت امام خمینی (ره) شهر خور برگزار شد.

کد خبر 6082494

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک در دفاع از عملیات وعده صادق
  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد