Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:19:04 GMT

زاهدان درگیر افت فشار و قطعی آب می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۵۱۲۴

زاهدان درگیر افت فشار و قطعی آب می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل نقص فنی دو دستگاه الکتروپمپ خط انتقال آب از زابل به زاهدان، در بعضی از نقاط شهر افت فشار و در برخی مناطق مرتفع شهر، قطعی جریان آب را پیش رو خواهیم داشت. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محسن میرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: به دلیل نقص فنی دو دستگاه الکتروپمپ خط انتقال آب از زابل به زاهدان، در بعضی از نقاط شهر افت فشار و در برخی مناطق مرتفع شهر، قطعی جریان آب را پیش رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان افزود: به دلیل افزایش درجه هوا در محل چاه نیمه دو دستگاه از چهار الکترو موتور ایستگاه پمپاژ شماره 1 خط انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان دچار نقص فنی شده و نیاز به تعویض فوری پیدا کرده است.

تب تشنگی در شیراز و صدرا؛ مشکل قطعی آب در توزیع استقطعی آب روستای 3هزار نفری «حور» در خواب خرگوشی مسئولان اردبیلمشکل قطعی آب منطقه «وزکور» کوهدشت برطرف شد؛ پاسخ فرماندار به شایعات

وی ادامه داد: اکیپ های امدادی بلافاصله تعمیرات اضطراری را آغاز نموده که یک دستگاه آماده استارت شده و دستگاه دوم نیز در مرحله نصب و راه اندازی است.

میرادی خاطرنشان کرد: از آنجا که با از دست دادن دو دستگاه الکترو پمپ به میزان 50 درصد از ظرفیت خط انتقال کاهش پیدا کرده، به تبع آن کسری تولید و انتقال، شبکه توزیع آب زاهدان را دچار شوک خواهد کرد. بنابراین اغلب نقاط شهر زاهدان دچار افت فشار و در برخی مناطق مرتفع شهر قطعی جریان آب دور از انتظار نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مخزن استراتژیک شهر زاهدان در مدار بهره برداری قرار گرفته که به میزان قابل توجهی اثرات این تنش را کاهش می‌دهد. شرکت آب و فاضلاب استان از صبر و همراهی شهروندان زاهدانی کمال تشکر و قدردانی دارد. همچنین تقاضا داریم ضمن اجتناب از مصارف غیر ضروری، در مصرف آب حداکثر مدیریت را اعمال کنند.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان