Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل های برق منطقه شرق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز،  محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در پی به سرقت رفتن کابل های برق در یکی از مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقین در دستور کاراین پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۴ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، شخصی را که اقدام به سرقت، نگهداری و فروش کابل های برق می کرد، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

دالوند ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه این متهم، مقدار زیادی کابل های برق فشار قوی، سیم های مسی بسیار قطور، لوله های مسی مربوط به کولرهای اسپیلت و تعدادی پمپ آب سرقتی کشف گردید و متهم به ۶ فقره سرقت در همین راستا اعتراف نمود.

فرمانده انتظامی اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی از شهروندان درخواست کرد: موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال برق سرقت دستگیری اهواز کابل قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پوربعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی رد پای سارق سابقه داری را در این سرقت‌ها بدست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان مخفیگاه سارق شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی سارق دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی بخش قابل توجهی از اموال مسروقه کشف شد.

وی تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۸ فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف که ارزش اموال سرقتی توسط این فرد ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار علینقیان پور با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد در ارتباط با نگهداری از اشیا و اموال قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه قصد مسافرت دارند پیش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل کرده و همسایگان مورد اعتماد خودشان را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل مطلع سازند.

کد خبر 6084531

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر