Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بحث ماندن علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ماجرای طولانی تبدیل شده و مشخص نیست با شروع لیگ نوزدهم آیا بیرانوند در درون دروازه سرخ‌ها باقی خواهد ماند یا خیر؟

بر همین اساس، ساعتی پیش مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند در گفتگو با رادیو در این باره بیان کرد: علیرضا بیرانوند پیشنهادات خوبی از کشور‌های پرتغال، بلژیک، ژاپن و ایتالیا دارد و از لحاظ مالی و فوتبالی برای او مناسب است و به طور قطع تا ۳ -۴ روز آینده به جمع بندی می‌رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بیرانوند در پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داشت و پرسپولیس خانه بیرانوند است و تصمیمی می‌گیرد که باشگاه پرسپولیس هم ضرر نکند و امیدواریم هرچه خیر و صلاح است، رخ دهد. به هرحال تا ۳ -۴ روز تصمیم گیری می‌کنیم که بیرانوند لژیونر شود یا در ایران بازی کند؟

لازم به ذکر است، از حدود ۹ روز پیش که بیرانوند با ایرج عرب جلسه‌ای برگزار کرد، تصمیم گرفت در تمرینات حضور یابد و در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: فرزند پرسپولیس هستم و پیشرفتم به خاطر حضور در این باشگاه بوده است. به خاطر مشکلات خانوادگی نتوانستم در تست پزشکی باشگاه برگزار شد، شرکت کنم و این موضوع را از قبل به مدیرعامل باشگاه اطلاع داده بودم. در مبلغ و آپشن‌های قراردادم نیز هیچ تغییری ایجاد نشده و همه چیز همانگونه که در زمان امضای قرارداد بوده است و براساس قراردادی که با پرسپولیس دارم سر تمرین می‌روم.

حال باید دید با توجه به صحبت‌های سلیمانی، بیرانوند لژیونر خواهد شد یا در پرسپولیس می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با جدی‌ترین گزینه پیوستن به پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها در هتل مستقر شدند/ اعلام برنامه صبح پنجشنبه سرخپوشان

بازیکن سابق پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

کد خبر 846480 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)