Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا، مردم روستا این قضیه را به مسئولان محیط زیست اطلاع دادند و ماموران برای حل مشکل دست به کار شدند.

دامپزشک معتمد اداره کل محیط زیست فارس این خرس را بیهوش کرد و ماموران این اداره کل این جانور را به نزدیک ترین زیستگاه مناسب انتقال دادند.

پس از بررسی وضعیت جسمانی، عملیات به هوش آوردن خرس قهوه ای انجام و در زیستگاه طبیعی خود رها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنده گیری و رهاسازی خرس قهوه ای را محیط بانان و تیم امداد حیات وحش اداره کل محیط زیست فارس انجام دادند.

اداره کل محیط زیست فارس که این مطلب را منتشر کرده اعلام کرد: جنگل های زاگرس در استان فارس یکی از زیستگاه های مهم خرس قهوه ای در جنوب کشور به شمار می رود و حفاظت از گونه خرس قهوه ای در این زیستگاه از اولویت های این اداره کل است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مرودشت خرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عرضه و فروش ماهیان رودخانه‌ای دزفول تا پایان فصل زاد و ولد

 در پی نظارت و کنترل بر بازار در فصل ممنوعه صید ماهی رودخانه ای، محیطبانان این اداره موفق به کشف تخلف و ضبط ماهیان چهار نفر عامل فروش غیر مجاز و معرفی  به مراجع قضایی گشتند.

مسعود نوری پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول در این رابطه گفت: با توجه به قرار گیری در فصل تخم ریزی ماهیان رودخانه ای برابر با قوانین شکار و صید به منظور حفظ چرخه زیستی حیات وحش و پیشگیری از انقراض نسل ماهیان بومی هر گونه عملیات صید، خرید، فروش و عرضه آن تا پایان فصل مذکور ممنوع گردیده است.

 او صید و فروش ماهی رودخانه ای را مشروط به دریافت پروانه صید از این سازمان دانست و افزود: از کلیه شهروندان گرامی خواهشمند است به منظور حفظ محیط زیست و کمک به احیای ماهیان بومی رودخانه دز تا پایان زمان زاد و ولد این گونه ها از خرید آن خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • کوچ پرندگان به تالاب کمجان
  • ممنوعیت عرضه و فروش ماهیان رودخانه‌ای دزفول تا پایان فصل زاد و ولد