Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،" حسین کلانتری" در نشست با شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: انتظار می‌رود اعضای شورای شهر برنامه‌ها و وعده‌های خود به مردم را به یاد آوردند و در راستای تحقق آنها تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرداران نیز برنامه‌های خود را مرور کنند و در راستای اجرایی کردن آنها اقدام کنند، افزود: هیچ سازمانی به تنهایی قادر به رفع تمامی مشکلات نیست و می‌طلبد همه در کنار همدیگر و با همدلی برای برطرف کردن مشکلات گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه شهرداران باید خلاق باشند و از محل و منابع مختلف نسبت به درآمدزایی برای شهرداری همت کنند، بیان کرد: بعضی مواقع به خاطر ملاحظات قومی و سیاسی دریافت عوارض نادیده گرفته می‌شود.

کلانتری گفت: خدا را ناظر بدانیم و در هرکاری باید نقش خود را ایفا کنیم.

وی ابراز کرد: سازمان برنامه‌ریزی را موظف کردیم که اعتبارات امسال را براساس شاخص‌های کشوری توزیع کند و کارشناسان ما در این خصوص ارزیابی‌های لازم را انجام دادند.

کلانتری با تاکید بر اینکه باکسی تعارف نداریم، بیان کرد: هر کسی که براساس عدالت رفتار نکند به طور قطع با وی برخورد می‌شود و  برای ما تمامی مردم استان از زیلایی گرفته تا دیشموک برابر هستند.

وی گفت: وظیفه ما خدمت‌رسانی است و هیچ خط کشی نداریم و  در رابطه با اجرای عدالت با هیچ کسی در استان عقد اخوت نبسته‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اسناد را به ما ارائه دهید و بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی گفت: انتظار می رود سلسله مراتب در پیگیری امور رعایت شود و می‌طلبد مسؤولان با اولویت بندی نسبت به رفع مشکلات شهرستان‌ها اقدام کنند.

کلانتری تاکید کرد: اگر به دنبال توسعه هستیم مسائل حاشیه‌ای را باید کنار بگذاریم و از توان و ظرفیت مجمع نمایندگان استان استفاده کنیم و با تعامل و همدلی در کنار یکدیگر برای پیشرفت استان تلاش کنیم.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه، تصریح کرد: اکنون ماه‌ها تا انتخابات زمان داریم و نباید فضا را انتخاباتی کنید.

کلانتری با تاکید بر اینکه به کسی باج نمی‌دهم و باجی نمی‌گیرم، گفت: فرصت‌های طلایی را از دست ندهید و بدور از هرگونه خط کشی برای توسعه استان گام بردارید.

وی در خصوص پست‌های مدیریتی، عنوان کرد: انتخاب مدیران کل در حیطه اختیارات وزرا است و با هماهنگی استاندار نسبت به جابه جایی افراد در این پست ها اقدام می‌شود.

کلانتری ابراز کرد: هر کسی و در هر ارگانی وظیفه خاصی بر عهده دارد که باید براساس قانون به وظایف خود عمل کند.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص استخدامی‌ها، عنوان کرد: نظارت بر روند استخدامی‌ها بر عهده سازمان‌های بازرسی است و هر کسی تخلف کند با شدیدترین وجه ممکن با آنها برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: شورای حل اختلاف تا یک ماه آینده تشکیل شود و اگر عضوی بنا بر هر دلیلی از شرکت در این نشست خودداری کنند نه تنها به مقامات بالا گزارش می‌شود بلکه خواستار انتخاب جایگزین این افراد نیز هستیم.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دوره‌ای افتخار خدمت در این استان نصیبم شده است  که ۶ سال از عمر دولت گذشته است، بیان کرد: ملاک انتخاب افراد برای انتصاب در پست‌های مدیریتی بعد از شایستگی، پذیرش برنامه‌ها و سیاست‌های دولت و داشتن روحیه خدمتگزاری است.

وی خطاب به شهرداران عنوان کرد: مسائل حفاظتی و ایمنی را در حیطه کاری خود رعایت کنید تا خدایی نکرده شاهد حادثه ناگواری نباشیم.

کلانتری با تاکید بر اینکه شهرداران و شوراهای ۱۸ گانه استان حق دارند که مطالبات مردم را از ما پیگیری کنند، تصریح کرد: قول می دهم از تمام تجربه، آبرو و توانم برای توسعه استان استفاده کنم.

وی با بیان اینکه در آینده به شهرهای مختلف استان سفر می‌کنم، گفت: در یک بازه زمانی ۶ ماه این نشست مجددا برگزار خواهد شد.

کلانتری با تاکید بر اینکه ما هیچ منافعی جز خدمت به مردم نداریم، عنوان کرد: امید است با همدلی و همکاری و بدون حب و بغض برای توسعه استان گام برداریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد شاخص کهگیلویه و بویراحمد مشکلات سازمان برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع

سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.

 وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ ۲ میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • صهیونیستها منتظر طوفانی شدیدتر از طوفان الاقصی باشند/ برادری و اخوت نیاز همیشگی جامعه دینی است