Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: موارد دیده شده در سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات به خراسان جنوبی طی هفته آینده در جلسه‌ای با حضور استاندار، مسئولان استانی ذی ربط، وزرا و رؤسای سازمان‌های مربوطه پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا،  سید محمدمهدی زاهدی، امروز ۲۰ تیر، در جلسه جمع بندی سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بخش آموزش و پرورش با اشاره به وجود ۱۲۰ هزار کلاس درس تخریبی و تجهیزی در کشور، گفت: بازسازی این کلاس‌ها اعتبار بالایی نیاز دارد اما با تمام مشکلات موجود و کاهش منابع در صدد رفع مشکلات این بخش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی رغم تمام مشکلات و تنگناهای مالی، توجه به آموزش و پرورش در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تمام نگاه‌ها به رفع مشکلات آموزش و پرورش است»، افزود: امیدواریم براساس توانمندی مادی، معنوی و قانونی خود برنامه ریزی خوبی برای رفع مشکلات بخش آموزش داشته باشیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «پایه و اساس کشور در تمام زمینه‌ها مربوط به آموزش و پرورش است»، تصریح کرد: طی سفر دو روزه به خراسان جنوبی اعضای کمیسیون در تمام شهرستان‌ها توزیع و ارزیابی میدانی دقیقی از مسائل و مشکلات واحدهای آموزشی و آموزش و پرورش صورت گرفت. موارد دیده شده در این بازدیدها طی هفته آینده در جلسه‌ای با حضور استاندار، مسئولان استانی ذی ربط، وزرا و رؤسای سازمان‌های مربوطه پیگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌شود، برخی از این مشکلات مطرح شده در سال جاری رفع و تا دو یا سه سال آینده وضعیت آموزش و پرورش خراسان جنوبی به حد نرمال کشوری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی گفت: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. 

وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی