Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه به معراج شهدای اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی انتقال داده شد تا اقشار مختلف مردم به زیارت آنها بیایند. ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در آستانه ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا(ع) پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه‌تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از چند دهه غربت و گمنامی به خاک وطن بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه‌تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس امروز پنجشنبه 20 تیرماه انجام شد و مردم ایران از نقاط مختلف کشور به‌ویژه از سراسر استان خوزستان به استقبال مسافران تازه از سفر برگشته خود آمدند.

این برنامه در مرز بین‌الملل شلمچه در شهرستان خرمشهر برگزار شد که 44 شهید تازه‌تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس از کشور عراق به خاک وطن بازگشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز و سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

سرهنگ حسین عشقی قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در مراسم تبادل پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس شرکت کرد.

سردار محمد علیپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و سردار حیدر عباس‌زاده  فرمانده انتظامی خوزستان نیز با حضور در شلمچه در آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند.

در آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در مرز شلمچه همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان به همراه جمعی از علما، روحانیون و طلاب علوم دینی شکت کردند و یادشان را گرامی داشتند.

پس از برگزاری مراسم وداع، پیکر پاک 44 شهید تازه‌تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس به اهوار انتقال یافت.

پیکر مطهر پیکر پاک 44 شهید تازه‌تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس هم اکنون در معراج شهدای اهواز هستند و اقشار مختلف مردم می‌توانند به زیارت آنها بیایند.

دیار سردار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) چند روز میزبان پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس است.

آیین استقبال رسمی از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس روز پنجشنبه 20 تیرماه از ساعت 21:15 در معراج شهدای اهواز برگزار می‌شود که اقشار مختلف اهواز به ویژه جوانان و نوجوانان در آن حضور می‌یابند.

در این برنامه که با حضور خادمان مضجع شریف و نورانی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برگزار می‌شود اساتید برجسته حوزه علمیه با موضوع تبیین معنویت و جایگاه شهدا در گام دوم انقلاب سخنرانی می‌کنند.

همچنین در آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه‌تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس مصطفی مروانی از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) استان خوزستان به مداحی می‌پردازد.

معراج شهدای پادگان شهید محمودوند در سه‌راه خرمشهر، جاده اندیمشک بین معاونت اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی قرار دارد.

استقبال گرم مردم ایران از پرستوهای مهاجر؛ استشمام عطر شهادت با حضور 44 مسافر بهشت در شلمچهپرواز کبوتران خونین‌بال در آسمان ایران؛ بازگشت پیکر پاک 44 شهید تازه‌تفحص‌شده به کشورخوزستان با قدوم شهیدان معطر می‌شود؛ میزبانی معراج شهدای اهواز از 44 شهید تازه‌تفحص‌شده

به گفته فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای پاک و مطهر این 44 شهید دوران دفاع مقدس در دو ماه اخیر در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، شرق دجله و زبیدات تفحص شده است.

این 44 شهید تازه تفحص شده مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، کربلای پنج و تک دشمن در سال 67 هستند که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده‌اند.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول با یک اتفاق نادر روبرو شد و مصاف دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرشهید سپاسی که نتیجه آن اهمیت بسیاری در جدول رده بندی مسابقات و به ویژه تعیین سهمیه صعود به لیگ برتر دارد، به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان که حاضر نشد در استادیوم غدیر را به روی بازیکنان و سایر اعضای دو تیم باز کند، برگزار نشد.

حالا و در شرایطی که تکلیف این مسابقه مشخص نشده، به زودی باید یک دیدار حساس دیگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود؛ دیداری که بار دیگر استقلال خوزستان در آن نقشی نخواهد داشت و تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی باید از سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند.

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان که تمام کارهای لازم نظیر رزرو هتل، انتخاب محل تمرین، رزرو بلیت پرواز و سایر اقدامات لازم برای سفر به اهواز را برنامه‌ریزی کرده‌اند، از این هراس دارند که مبادا اتفاقات دیدار لغو شده فجر و استقلال ملاثانی برای آنها تکرار شود.

رقابت‌های جام حذفی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری 8 مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از این مسابقه استقلال ملاثانی باید در ورزشگاه غدیر اهواز از سپاهان میزبانی کند.

دیگر خبرها

  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ