Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بازدید هیئت دیپلماتیک و دفاتر سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، از کارگاه‌های آموزشی اتباع در مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران مشهد شب گذشته برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام،مراسم بازدید هیئت دیپلماتیک و دفاتر سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، از آموزش‌های اتباع در مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران مشهد شب گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از فعالیت‌های آموزشی، اشتغال‌زایی، خدمات پزشکی، خدمات توانبخشی و سایر کمک‌های توانبخشی به معلولان در این مرکز فنی و حرفه‌ای بازدید به عمل آمد.

مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران مشهد بستری برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف اشتغال زایی برای مهاجران، از جمله سوادآموزی، ارتقای کم توانان ذهنی، کلاس‌های آموزش صنایع دستی فراهم آورده است.

در این مرکز به مشاغلی مانند چرم دوزی، خیاطی، کامپیوتر، تعمیرات موبایل و انگشترسازی توجه شده است.

شورای هماهنگی امور معلولان مهاجرین افغانستانی نیز در این بازدید ضمن تأکید بر ادامه فعالیت‌های آموزشی در زمینه های اشتغال‌زایی و ارتقای کیفی زندگی معلولان، خواهان مشارکت و اخذ تصمیم در برنامه‌های مختلف و اولویت به جامعه معلول مهاجر بودند.

در ادمه نیز پیشنهاد داده شد که تخصیص اعتبار مالی سالانه از سوی سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی جهت حمایت از پروژه‌های اجرایی و نیازمندی‌های حوزه معلولان مهاجر و همچنین پیگیری وعده‌های سال گذشته نیز انجام شود.

قابل ذکر است اداره فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی از سال 90 تا 98 تعداد 1435 نفر را در89 رشته آموزش داده است که اغلب افراد آموزش دیده از مهاجرین افغانستانی هستند.

به گفته مسئولان اداره فنی و حرفه‌ای استان باتوجه به تنوع در زمینه‌های مختلف آموزشی و افراد آموزش دیده در مشهد، هدف تحول در ایجاد کسب وکار و همجنین تکمیل شبکه اشتغال‌زایی در تولید و عرضه کالا و خدمات است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: نمی‌توانم غمی را که از دیدار با پناهندگان فلسطینی تجربه کردم از بین ببرم

آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل بار دیگر درباره اوضاع وخیم باریکه غزه هشدار داد.

وی در سخنانی گفت: «باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا انسانیت مشترکمان این امکان را داشته باشد تا در غزه و دیگر مناطق جهان حکمفرما شود».

دبیر کل سازمان ملل اضافه کرد: «نمی‌توانم غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی و سودانی در سفرهایم به مصر و اردن تجربه کردم، از بین ببرم».

پیشتر دفتر سازمان ملل در امور بشردوستانه هشدار داده بود که بیش از ۱.۱ میلیون نفر در غزه با سطح شدیدی از ناامنی غذایی مواجه هستند.

دفتر سازمان ملل در امور بشردوستانه اضافه کرد: «همچنان موانع برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه باقی مانده و زمان رو به اتمام است».

در صد و هفتاد و چهارمین روز از جنگ غزه، وزارت بهداشت اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی تاکنون به ۳۲۵۵۲ تن رسیده و ۷۴۹۸۰ نفر هم مجروح شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ قتل عام علیه خانواده‌ها در نوار غزه انجام داده که منجر به شهادت ۶۲ تن و زخمی‌شدن ۹۱ فلسطینی دیگر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • توسعه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش غیردولتی در سال ۱۴۰۳
  • لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است/ تنها با ارائه تسهیلات صنعت پویا نمی‌شود
  • گوترش: نمی‌توانم غمی را که از دیدار با پناهندگان فلسطینی تجربه کردم از بین ببرم
  • دولت برای رشد اشتغال‌زایی و کاهش تورم اقتصاد را به مردم بسپارد
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند