Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@06:53:21 GMT

مصدومیت سهراب | ورزش ایران نگران شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۸۷۴۴

مصدومیت سهراب | ورزش ایران نگران شد

به گزارش مهر، سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری جهان که مسئولان ورزش ایران روی مدال طلای او در بازی‌های سال آینده المپیک برنامه‌ریزی کرده‌اند، دچار مصدومیت شد تا در فاصله یک سال مانده به بازی‌های توکیو نگرانی برای غیبت او در این مسابقات افزایش پیدا کند.

مجله وزنه‌برداری

پس از این اتفاق، مسعود سلطانی‌فر دستور داد تا حمایت کامل درمانی از مرادی صورت گیرد و در صورت نیاز وی به خارج از ایران اعزام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در دیدار امروز رییس کمیته ملی المپیک با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش با ابراز تاسف از مصدومیت اخیر سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری المپیک، دستور داد حمایت کامل درمانی و پزشکی از وی صورت گیرد.

مسعود سلطانی‌فر به رییس فدراسیون پزشکی-ورزشی تاکید کرد در صورت نیاز و تشخیص کادر درمانی، سریعاً سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو به خارج از کشور اعزام شود.

سهراب مرادی دارنده مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری جهان و المپیک، در جریان تمرین از ناحیه کنف دچار مصدومیت شد.

باقری: سهراب مرادی مسابقات جهانی را از دست داد

داود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری درباره آسیب‌دیدگی مجدد سهراب مرادی از ناحیه کتف، به خبرگزاری فارس گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی سهراب مرادی، او قطعا به مسابقات جهانی نمی‌رسد.

باقری عنوان کرد: بلافاصله پس از این اتفاق، مرادی به بیمارستان اعزام شد و با توجه به میزان درد در ناحیه آسیب‌دیده برای جا انداختن کتف، بیهوش و این اقدام انجام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مرادی به مسابقات جهانی می‌رسد، گفت: با این اتفاق او قطعا مسابقات جهانی را از دست داده است، اما برای ادامه کار و حضورش در المپیک باید کمیته پزشکی با حضور متخصصان برگزار شود و ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری تصریح‌ کرد:‌ پیش از این قرار بود برای ادامه روند درمان مصدومیت کمر سهراب در کوتاه کردن دوران نقاهت یک سفر دیگر به آلمان داشته باشیم. با این شرایط پیشنهاد می‌کنم این سفر هر چه زودتر انجام شود. با دکتر امینی کاملا در ارتباط هستیم و او در جریان شرایط سهراب است. امکانات خوبی در آلمان وجود دارد و با توجه به تعصب و عرق ملی دکتر امینی می‌توانیم در شرایط بهتری روند درمانی را پیگیری کنیم. در پروتکل درمانی سهراب یک سفر دیگر به آلمان دیده شده بود، اما با توجه به آسیب‌دیدگی مجدد کتف باید هر چه زودتر در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

باقری خاطرنشان‌ کرد:‌ باید هر چه زودتر جلسه کمیسیون‌ پزشکی با حضور مسئولان ورزش کشور، رئیس فدراسیون‌ وزنه‌برداری، رئیس فدراسیون‌ پزشکی ورزشی و پزشکان متخصص برگزار شود. با توجه به ارزیابی اولیه مرادی قطعا به مسابقات جهانی نمی‌رسد اما برای حضورش در المپیک امیدواریم. البته این مستلزم آن است که تیم پشتیبانی خوبی برای حمایت از روند درمانی مرادی تشکیل و هرچه زودتر اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر 447403

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد.  این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

او درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان عنوان کرد: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی ابراز کرد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

ربیعی تصریح کرد:رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.

او در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، گفت: فرشاد احمدزاده  نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

پزشک تیم سپاهان با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، اظهار کرد: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

او یادآور شد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم