Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:17:05 GMT

بار قاچاق در چاراویماق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۹۰۲۸

بار قاچاق در چاراویماق به مقصد نرسید

به گزارش ایرنا، سرهنگ سیدلطیف حسینی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون یک هزار و ۲۶۲ قلم ظروف قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط و یک نفر نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.
حسینی افزود: ماموران در بازرسی از اتوبوس مذکور ۲۰ بسته پودر پروتئین بدنسازی خارجی قاچاق و تعداد ۵ هزار و ۹۵ عدد قرص بدنسازی قاچاق کشف کردند.
وی گفت: کارشناسان ارزش ریالی داروهای قاچاق کشف شده را ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از ماموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است، ازشهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان چاراویماق با ۳۱ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
۳۰۷۷/۹۸۸۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شهرستان بیرجند از ۶ دستگاه اتوبوس ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآروده‌های نفتی کشف کردند.

سرهنگ دهقان افزود: ماموران در این خصوص ۶ نفر متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • ۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید
  • بار شیشه به مقصد نرسید
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس