Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:34:31 GMT

امام جمعه دامغان: عفت زنان دشمن را نا امید می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۶۹۷۶۴

امام جمعه دامغان: عفت زنان دشمن را نا امید می‌کند

حجت الاسلام سید محمد حسینیان عصر پنجشنبه در تجمع سراسری عفاف و حجاب در گلزار شهدای دامغان افزود: دشمنان با هدف نابودی اسلام ناب محمدی، به دنبال حجاب زدایی، غیرت زدایی، دین زدایی، مشروعیت زدایی و عفت زدایی از زنان و مردان هستند.

وی اضافه کرد: امروز ملت ایران، با حضور سراسری خود در بیش از ۸۰۰ شهر به تجمع حمایتی از عفاف و حجاب می‌پردازد تا به دشمن ثابت کند همواره پای آرمان‌های نظام، انقلاب و دین خود پای‌بند خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینیان تصریح کرد: دشمن باید بداند زنان ایران در سایه خون شهدا، با پیروی از دستورات دین مبین اسلام و حفظ عفت و حجاب خود، همواره از ارزش های اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد: امروز دنیا شاهد است که ایران به عنوان الگوی جهانی خاورمیانه، با اعتقادات مذهبی خود نظام و پایه های ۴۰ ساله انقلاب را مستحکم کرده و با اراده و اهداف والای خود به نتایج عالی دست یافته است.

حسینیان ملت ایران را ملتی آمیخته با مکتب حسین (ع) دانست و گفت: شیعه امروز صاحب مکتب عمیق، پویا و ماندگار است که مردان و زنان با پیروی از مکتب اهل بیت به عنوان حامی ولایت و الگوی جهانی شیعه مطرح است.

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: ۲۱ تیرماه سالروز عفاف و حجاب و یادآور حضور زنان مومن ایران در برابر تصمیمات رضاشاه در راستای کشف حجاب و کشتار مسجد گوهرشاد است که این درس تاریخ، نشان می دهد که ملت ایران تا پای جان در برابر اعتقادات دینی خود ایستادگی می کنند.

به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ تیرماه به‌عنوان هفته عفاف و حجاب نامیده شده است.

۷۴۰۸/‏۹۸۵۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب حجاب و عفاف زنان دامغان سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۶۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در نشست ستاد حجاب و عفاف با بیان این مطلب گفت: امروزه در بحث حجاب و عفاف در مقابل یک عملیات تهاجمی دشمن قرار داریم که برخی‌ها ناخواسته و ندانسته وارد این بازی و عملیات شده اند و برخی‌ها هم به طور سازمان یافته این عملیات فرهنگی دشمن را در کشور پیاده می کنند.

وی افزود: در صورتی در مقابل این جنگ روانی تاثیر گذار خواهیم بود که تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها برنامه‌ای جامع عملی و تبیینی برای مقابله با بی حجابی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف داشته باشند. شرایط حاکم نشان می دهد برنامه‌هایی که تاکنون داشته ایم ناقص و بی اثر بوده اند که نتوانسته ایم به حد مطلوب برسیم.

استاندار دانشگاه و دانشجویان را در این زمینه موثر دانست و گفت: دانشجویان قشر جریان ساز جامعه هستند که می توانند راهکاری برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف ارائه کنند و ما هم باید بر دانش آموزان و دانشگاهیان تمرکز داشته باشیم

وی تشکیل موکبهای فرهنگی را در پارک‌ها و مراکز گردشگری برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ایجاد بازارچه‌های فروش محصولات حجاب با قیمت‌های مناسب را در شهرها خواستار شد.

در این نشست سردار محمدی فرمانده انتظامی استان با ارائه گزارشی از اجرای طرح نور در تبریز گفت: در ۱۲ منطقه پرتردد این شهر به مدت ۶ روز است که اکیپ‌های ما مستقر شده اند و با تذکر و برخورد‌های همکاران ما وضعیت خوبی به لحاظ رعایت حجاب و عفاف در این مراکز  پرتجمع شهر حاکم شده است و تا حدودی توانسته ایم موفق عمل کنیم.

 

دیگر خبرها

  • فراجا در موضوع حجاب صبر و حوصله به خرج دهد
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • لزوم ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • نظام اسلامی، احیاگر حقوق زنان است
  • تاکید بر بهره گیری از رهنمود‌های رهبری در موضوع حجاب 
  • شگرد جدید دشمن در بحث عفاف و حجاب در استان ایلام