Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

افشاگری نشریه مدیاپارت از ناهار اشرافی وزیر محیط زیست فرانسه و همسرش و به تبع آن فشار افکار عمومی؛ او را تا آستانه برکناری و استعفا کشانده است.

تصاویر منتشر شده از فرانسوا دو روژی، وزیر محیط زیست فرانسه و همسرش در یک رستوران لوکس همراه با غذای سفارش داده شده شامل چندین نوع غذا از جمله چهار خرچنگ گرانقیمت با واکنش تند افکار عمومی فرانسه مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احزاب و گروه‌های سیاسی مخالف دولت امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه نیز با تقبیح این رفتار وزیر کابینه خواستار برکناری فرانسوا دو روژی شده اند. کار به جایی کشید که حتی هم حزبی‌های وزیر محیط زیست و طرفداران دولت را به واکنش واداشته و خواستار توضیح دولت در باره این افتضاح شده اند.

تاکنون مکرون هیچ واکنشی به ناهار خوری لوکس و بسیار گرانقیمت دو روژی وزیر محیط زیست کابینه و رئیس سابق مجلس ملی نداشته است، اما فشار افکار عمومی باعث شده ادوار فیلیپ، نخست‌وزیر؛ فرانسوا دو روژی، وزیر محیط زیست را به دفتر نخست‌وزیری فراخواند که هنوز خروجی آن مشخص نیست.

همچنین رسانه‌های فرانسه امروز از برکناری رئیس دفتر وزیر خاطی خبر داده اند که هشت سال از خانه دولتی استفاده کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرانسه وزیر محیط زیست شام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که طبق اساس نامه دولت،کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط دریای خزر، اظهار داشت: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره بردای 5 کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سالهای مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد.

سلاجقه ادامه داد: الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم. کشورهای حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند. دولت سیزدهم پس از 6 سال این کنوانسیون را احیا کرد.

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

وی افزود: در ژنو توافقات خیلی خوبی شد. کاپ ششم هم در تهران برگزار می شود و باید کشورها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده اند، تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

سلاجقه درباره میزان عقب نشینی آب دریای خزر، گفت: در میانگین نوسانات وضعیت فعلی طبیعی است و سال هایی داشته ایم که این عقب نشینی بیشتر بوده است.

رئیس سازمان محیط زیست در خصوص جمع آوری کیسه‌های نایلونی، گفت: طبق اساسنامه دولت،کیسه‌های زیر 25 میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی 5 ساله حذف می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • دریای خزر عقب‌نشینی کرد
  • حذف کیسه‌های پلاستیکی در ایران | آب دریای خزر باز هم عقب‌نشینی کرد
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است