Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@07:37:52 GMT

مشخصات گلکسی M60 فاش شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۰۸۹۰

مشخصات گلکسی M60 فاش شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی در فضای مجازی ویدئویی منتشر شده است که در آن قسمتی از جعبه‌گشایی گوشی جدید سامسونگ، گلکسی M60 را مشاهده می‌کنیم. پس از انتشار این ویدئو اطلاعات جدیدی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرد و ما توانستیم از صحت بسیاری مشخصات منتشر شده از آن اطمینان پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعبه گشایی گوشی گلکسی M60

انتظار می‌رود در دوربین دوگانه استفاده شده در گلکسی M60 یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به وسیله لنز ۱۶ مگاپیکسلی همراهی شود. البته هنوز مطمئن نیستیم که این لنز دوم برای چه کاری تعبیه شده است، اما می‌شود از روی کیفیت آن حدس زد از این لنز به عنوان تله فوتو و عکس‌برداری عریض استفاده شود. فلش LED این دستگاه بین دو حسگر دوربین آن قرار دارد، این نوع قرارگیری بخش لنزها و فلش برای اولین بار است که در محصولات سامسونگ دیده می‌شود و به نظر جالب می‌آید.

بیشتر بخوانید: گوشی 5G شرکت آنر به زودی عرضه می‌شود

پیش از این که ویدئو جعبه‌گشایی این دستگاه را مشاهده کنید، باید بگوییم که محصول نهایی سامسونگ کمی از انتظارات ما فاصله دارد. دلیل آن هنوز مشخص نیست اما همه مشخصات اعلام شده با چیزی که در فیلم مشاهده می‌کنیم یکسان نیستند. این ویدئو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نبود حفره درون صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی می‌تواند برای کسانی که از این طراحی دل خوشی ندارند، خبر خوبی باشد. دوربین سلفی این دستگاه درون بریدگی نمایشگر قرار دارد. این گوشی جدید می‌تواند افراد بسیاری را راضی نگه‌ دارد.

البته گمان‌هایی نیز درباره تقلبی بودن این ویدئو وجود دارد. دلیل آن هم منتشر شدن اطلاعات کم درباره این دستگاه و طراحی متفاوت دوربین اصلی این گوشی است که پیشتر به آن اشاره کرده بودیم. البته نباید ظاهر عجیب آیکون‌های این دستگاه را فراموش کنیم. شاید هم همه این‌ شک‌ها اشتباه بوده و این واقعا ویدئو جعبه گشایی گلکسی M60 باشد.

انتهای پیام/

افشای مشخصات گلکسی M60 در پی انتشار ویدئو جعبه‌گشایی آن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری سامسونگ گلکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان

شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان گفت: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه‌های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.   به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.   وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.   شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه‌های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • مهم ترین تفاوت گوشی ردمی 12 و ردمی 13
  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل