Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@07:11:51 GMT

نگذارید وحید به تیم رقیب برود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۱۰۴۱

وحید امیری از ترکیه به ایران برگشته است. او در تهران منتظر مدیران پرسپولیس است. دیروز وقتی هواداران پرسپولیس اتفاقی با وحید روبه‌رو شدند و از او خواستند به پرسپولیس برگردد، امیری به آن‌ها گفت: دوست دارم برگردم، ولی آن‌ها فقط یک‌بار قبل از این که با ترابوزان فسخ کنم، با من تماس گرفتند و طی دو روز اخیر تماسی با من نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی _ هواداران پرسپولیس هم دقیقاً از همین موضوع ناراحت هستند که باشگاه می‌خواهد بازیکن خارجی به خدمت بگیرد و این وسط سپاهان یا تراکتور با جذب امیری تقویت می‌شوند.

دیروز هواداران پرسپولیس گلایه داشتند باشگاه نباید اجازه بدهد وحید به تیم رقیب برود. در آخرین ساعات دیشب با امیری تماس گرفتیم و پرسیدیم آیا درست است که هواداران پرسپولیس از تو خواسته‌اند برگردی پرسپولیس و جواب دادی باشگاه با من تماس نگرفته که امیری این اتفاق را تأیید کرد و گفت: هرچه خدا بخواهد، همان می‌شود.

امیری در جواب این سؤال که قصد داری کجا بروی، با خنده گفت: فعلاً آزادِ آزادم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس هواداران پرسپولیس وحید امیری نقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حافظیه و تخت‌جمشید در صدر پربازدیدترین اماکن گردشگری قرار دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی ظهر چهارشنبه هشتم فروردین‌ماه با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از ۹۰۹ هزار و ۹۹۵ نفر مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس دیدن کردند.

وی با بیان اینکه این بازدیدها از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا دیروز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۳ از تمامی اماکن تاریخی فرهنگی این استان گرفته شده است افزود: در مدت مذکور مجموعه فرهنگی تاریخی آرامگاه حافظ با ۲۸۷ هزار و ۶۸۴ نفر بازدیدکننده در صدر آمار بازدیدها قرار دارد و پس از آن مجموعه جهانی تخت‌جمشید با ۱۹۶ هزار و ۴۲۳ نفر و مجموعه فرهنگی سعدی با ۱۵۱ هزار و ۱۹۹ نفر در رتبه‌های بعدی بازدیدهای مسافران نوروزی قرار دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: در روز گذشته نیز بیش از ۳۵ هزار نفر از مجموعه فرهنگی حافظ دیدن کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش داشته است؛ همچنین دیروز ۳۴ هزار نفر از مجموعه جهانی تخت جمشید دیدن کردند که این رقم نسبت به بازدید سال گذشته با ۸۴ درصد افزایش همراه بوده است. وی همچنین گفت: بازدید دیروز مسافران نوروزی از مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدی نیزبه ۲۱ هزار و ۴۴۹ نفر رسید که نسبت به سال گذشته در چنین روزی با ۱۴ درصد افزایش همراه بوده است. ثابت اقلیدی در خصوص آمارهای اقامت و اسکان مسافران نوروزی از بازه زمانی مذکور اشاره کرد و گفت: دراین مدت تعداد کل اقامت‌ها در این استان هم به یک میلیون و ۵۸۱ هزار و ۶۷ نفر شب رسیده است. مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در ادامه سخنانش افزود: تعداد تردد جاده‌ای در فارس نیز ۱۳ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۶۷ مورد ثبت شده است. کد خبر 6063590

دیگر خبرها

  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • حافظیه و تخت‌جمشید در صدر پربازدیدترین اماکن گردشگری قرار دارند
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه