Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین جشن دنیای تصویر «حافظ» با شناخت برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این جشنواره ­هومن سیدی برنده تندیس حافظ بهترین فیلمنامه برای نگارش «مغزهای کوچک زنگ زده» شد. تندیس بهترین فیلم، به متری شیش و نیم به تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان و بهترین کارگردانی به سعید روستایی برای «متری شیش و نیم» تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نوید محمدزاده برای بازی در «مغزهای کوچک زنگ زده» و پیمان معادی  برای بازی در «متری شیش و نیم» برنده تندیس بهترین بازیگر مرد شدند.  باران کوثری برای عرق سرد و شبنم مقدمی برای خجالت نکش تندیس بهترین بازیگران زن را گرفتند.  جایزه ویژه داوران این دوره به حمید نعمت الله رسید.  تندیس دستاورد فردی ویژه برای تاثیرگذاری در موفقیت آثار سینمایی به رضا عطاران اهدا شد.  علیرضا قربانی هم برای «چهار راه استانبول» جایزه  بهترین ترانه تیتراژ فیلم یا سریال را از آن خود کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشن حافظ برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس

این رقابت ها  در هفت کورس یک دور هزار متری و ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.


دور اول این رقابت‌ها با برتری یاسر آموت با اسب کی شاد میر همراه بود.

دور دوم آرمین آق آتابای با اسب اسپارتاکوس ترکان برنده شد.

دور سوم و چهارم عبدالحلیم قبادی با اسب کازوکی و اسب اشلی رز عنوان نخست را کسب کرد.

ابراهیم قره داشلی با اسب کلیور، بنیامین جرجانی با اسب نایس کاپ و محمدصفا مختوم نژاد با اسب آژاکس هم عنوان‌های برتر دور‌های پنجم، ششم و هفتم را کسب کردند.

برای روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابک‌سواران اسب‌های برتر اهدا شد.

روز‌های دوم و سوم مسابقات این هفته نیز به ترتیب جمعه ۳۱ فروردین و شنبه اول اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس در روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی