Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - فاطمه اکبرخانى؛ على فاضلى در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین با اشاره به کاهش قیمت ارز نسبت به ماه هاى گذشته اظهار کرد: قیمت ارز نسبت به ماه هاى گذشته حدود ٧هزار تومان کاهش پیدا کرده اما بهاى اجناس و کالاهاى مصرفى نسبت به آن ارزان نشده است.

وى ادامه داد: زمانى که نرخ ارز تا محدوده ٢٠هزار تومان جهش پیدا کرد شاهد رشد نجومى قیمت کالاها بودیم اما حالا که دلار در کانال ١٢هزار تومان قرار دارد شاهد کاهش قیمت کالاها از جمله لوازم خانگى، خودرو و اقلام خوراکى نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اسبق اتاق اصناف ایران بر ضرورت نظارت بیشتر وزارت صمت بر بازار تاکید کرد و افزود: دو نهاد نظارتی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و ستاد تنظیم بازار به عنوان نهادهاى اصلى کنترل قیمت ها و بازار باید برای قیمتگذاری دقیق و بدون وقفه فعالیت کنند.

فاضلى با بیان اینکه انتظارات جامعه باید در راستای حفط انسجام ملی باشد، گفت: برای تحقق این امر اول باید بازار‌ها را به حالت سکون برسانیم و سپس انتظار کاهش قیمت‌ها را داشته باشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نرخ ارز قیمت کالا قیمت ارز وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد