Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع)، آئین شستشوی گنبد طلایی حرم مطهر ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا(ع) برگزار شد.به گزارش بلاغ،هم‌زمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع)، گنبد طلایی حرم مطهر ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا(ع) توسط خدام غبارروبی و شسته شد تا در روزهای پربرکت میلاد آن حضرت، بارگاه منور ایشان رنگ و بویی تازه‌تر به خود بگیرد و آماده پذیرایی از خیل عاشقان و زائران امام هشتم شیعیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در این اطلاعیه آمده است خبر جذب خادم رسمی با حقوق قانون کار توسط یگان حفاظت حرم مطهر رضوی که در برخی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد.

در این اطلاعیه آمده است؛ جذب نیروهای بسیجی به عنوان خادمیار افتخاری در یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی نیز از طریق منابع نیروی انسانی رده‌های سپاه انجام می‌گیرد.

این اطلاعیه می‌افزاید هموطنان عزیز می‌توانند برای اطلاع بیشتر به کانال بچه محله امام رضا علیه السلام در پیام‌رسان ایتا https://eitaa.com/Basij_Haram مراجعه کنند.

کد خبر 6081067

دیگر خبرها

  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • نکته مهمی که امام به هنگام عملیات طریق‌القدس بر آن تاکید کردند چه بود؟
  • عکس/ شستشوی حرم حضرت عباس(ع)