Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:09:45 GMT

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل چین

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۳۵۸۲

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل چین

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، تیم والیبال دانشجویان ایران روز گذشته (پنجشنبه) در مرحله دوم این رقابت به نخستین پیروزی خود مقابل چین دست یافت.

دانشجویان والیبالیست در گیم نخست بازی را ۲۵ بر ۱۶ بردند، و در گیم‌های دوم و سوم نیز حریفش را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ شکست داد تا اولین پیروزی را در سی امین دوره یونیورسیاد تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والیبال دانشجویان کشورمان در مرحله مقدماتی چهار بازی در برابر فرانسه، لهستان، کانادا و برزیل انجام داد که به هیچ بردی دست نیافت و به ۲ امتیاز از پیروزی در چهار گیم از این رقابت‌ها بسنده کرد تا تیم‌های فرانسه و لهستان راهی مرحله بعد شوند.
والیبالیست‌های کشورمان فردا ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف مکزیک خواهند رفت.

سی اُمین دوره یونیورسیاد دانشجویان از ۱۲ تیرماه آغاز شده و ۲۳ تیرماه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

شکست تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در سومین دیدار برابر کانادا

شکست تیم ملی والیبال دانشجویان ایران مقابل لهستان

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه در دیداری نفس‌گیر

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی والیبال دانشجویان ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - ترکمنستان؛ تلاش برای نخستین بُرد در عشق‌آباد

تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، در پی کسب نخستین پیروزی در خانه ترکمنستان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) نخستین دیدار خود در دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا را مقابل ترکمنستان در عشق‌آباد برگزار می‌کند. شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی در این دیدار می‌توانند تا حدودی خیال‌ خود را بابت صعود از گروه E راحت کنند. ایران با هفت امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از ازبکستان هفت امتیازی در صدر جدول این گروه قرار دارد.

سفر تیم ملی به ترکمنستان با 25 بازیکن

 

ایران و ترکمنستان تا به امروز 9 بار مقابل هم بازی کردند و از این تعداد بازی، چهار برد سهم ایران بوده و ترکمنستان هم دو پیروزی به دست آورده است، سه دیدار آنها هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. در بازی رفت دو تیم که در دوم فروردین ماه امسال در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ایران با پنج گل حریفش را شکست داد و این نخستین بازی بین دو تیم بود که «تیم ملی» توانست مقابل ترکمنستان کلین‌شیت کند. ملی‌پوشان کشورمان تا به حال سه بار با ترکمنستان در خاک این کشور بازی کرده‌اند که در این بین پیروزی نداشته‌اند و در بازی‌های گذشته دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده‌اند. بازی امشب فرصت خوبی است تا ملی‌پوشان کشورمان بتوانند نخستین بُرد خود مقابل ترکمنستان را در زمین این تیم به دست بیاورند. 

با توجه به شرایط ایران در جدول و کار نه چندان سختی که تیم ملی کشورمان برای صعود به مرحله بعد دارد، کادر فنی تیم ملی این فرصت را خواهد داشت تا همانند بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی، از جوانان بیشتری در ترکیب استفاده کند. محمدامین حزباوی و محمدرضا آزادی، دو بازیکن تازه‌وارد به ترکیب تیم ملی بودند که مقابل ترکمنستان به بازی گرفته شدند و این امکان وجود دارد که باز هم شاهد حضور جوانانی در ترکیب تیم ملی باشیم.

تیم ملی با 25 بازیکن به ترکمنستان سفر کرده است و مهدی لیموچی و آرشا شکوری به دلیل عدم صدور روادید نتوانستند همراه تیم باشند. در کنار این دو بازیکن، مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت قادر به بازی نیستند و سردار آزمون هم علی‌رغم همراهی تیم، به دلیل مصدومیت نمی‌تواند به میدان بروند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • ایران - ترکمنستان؛ تلاش برای نخستین بُرد در عشق‌آباد
  • لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها مقابل نماینده ارومیه
  • شکست هاکی روی یخ بانوان امارات مقابل ایران
  • حذف دومین بوکسور ایران از تورنمنت بین‌المللی باکو