Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آناتولی سردار قلیچ، سفیر ترکیه در واشنگتن با ارسال نامه‌ای به سردبیران روزنامه «واشنگتن پست» از تبلیغ گروه تروریستی پ.ک. ک طی مقاله منتشر شده به قلم جمیل باییک، یکی از سرکردگان این گروه تروریستی، انتقاد کرد.

واشنگتن پست، نامه سفیر ترکیه را با عنوان "چرا پست اظهارات یک تروریست را منتشر کرد؟ " منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قلیچ در این مقاله با بیان اینکه از مشاهده مقاله جمیل باییک در واشنگتن‌پست شوکه شده است، تاکید کرد که این شخص یکی از بنیان‌گذاران گروه تروریستی پ.ک. ک است. گروهی که اعضای آن وحشیانه‌ترین حملات تروریستی را در ترکیه را انجام داده‌اند.

سفیر ترکیه همچنین با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه آمریکا جایزه ۴ میلیون دلاری برای افشای اطلاعاتی که منجر به دستگیری باییک شود، تعیین کرده است، تصریح کرد که خوانندگان روزنامه واشنگتن‌پست و مردم آمریکا باید از ناخرسندی سفیر و مردم ترکیه از انتشار این مقاله مطلع شوند.

قلیچ همچنین با بیان اینکه پ.ک. ک مسئول کشته شدن ۴۰ هزار انسان بی‌گناه در ترکیه بوده و از سوی ترکیه، آمریکا، ناتو و اتحادیه اروپا نیز به عنوان یک گروه تروریستی شناسایی شده است، افزود: "معرفی یکی از وحشی‌ترین گروه‌های تروریستی تاریخ مدرن به عنوان جنبشی سیاسی و جلوه دادن رهبران آن به عنوان مخاطبان مشروع، نه تنها غیرقابل پذیرش بلکه خطرناک نیز است.

وی افزود: مطمئن باشید همانگونه که شهروندان آمریکا از خواندن مقاله نوشته شده از سوی اسامه بن لادن ناراحت می‌شوند، مردم ترکیه نیز با خواندن این مقاله بسیار ناراحت شدند".

روزنامه واشنگتن‌پست آمریکا پنجم ژوئن مقاله‌ای به قلم جمیل باییک از سرکردگان گروه تروریستی پ.ک. ک منتشر کرده بود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم

شبکه سه ترکیه ویدئویی از لحظه برخورد قطار با بخش بار تریلری که روی ریل گیر کرده است منتشر کرد.

در این حادثه که در شهر آفیون کاراهیسار Afyonkarahisar واقع در غرب ترکیه (۲۵۰ کیلومتری آنکارا) قطار مسافری به تانکر تریلر برخورد و آن را منهدم می‌کند.

در خبر شبکه سه ترکیه به بار تریلر اشاره نشده است. با این حال، با توجه به پیامد‌های بعد از برخورد قطار به تانکر، به نظر می‌رسد تانکر خالی بوده است.

گزارشی از تلفات احتمالی این حادثه منتشر نشده است. با این حال، پس از برخورد، قطار مجبور به توقف شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم