Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، همایش تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده به همت ستاد مردمی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در شهرستان شوشتر استان خوزستان برگزار شد.

در این همایش همراه با برنامه‌های قرائت قرآن، پخش سرود ملی،  پخش کلیپ، سخنرانی حجت الاسلام سبزی با موضوع عفاف و حجاب، مداحی میلاد امام رضا(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست روشنگری با موضوعیت گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد مردمی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف شهرستان شوشتر است که برگزار شد.

بنابراین گزارش برنامه تربیون آزاد با موضوعیت حجاب و عفاف و حضور کارشناس مذهبی حوزه علمیه در سطح پارک بانوان شهرستان شوشتر برگزار شد.

همچنین از طرف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان دارالمومنین شوشتر، در راستای اهداف اصلی انقلاب، برپایی اسلام ناب محمدی (ص) با توجه به اهمیت حجاب و عفت در شرع و کتاب آسمانی قرآن و هزینه‌کرد خون شهدا طوماری نصب شد که به امضاء مردم خواهان حجاب و عفاف رسید. در این طوما آمده است که از تمامی مسئولین، اساتید، فضلا، نهادها، سازمان‌ها، ادارات ذیربط و دانشگاهیان تقاضا داریم که اجرای قانون راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مصوب سال 1384 شورای عالی انقلاب فرهنگی را به طور جد و تا رسیدن به نتیجه و فراگیر شدن این قانون ارزشمند پیگیری نمایند. امید است که این مطالبه به حق مردم چون گذشته مورد بی مهری مسئولین قرار نگیرد.

گفتنی است این طومار توسط بانوان حاضر در محل با توافق کامل امضا رسید.

بر اساس این گزارش پس از بهره‌مندی از صحبت‌های افراد شرکت کنندگان در تریبون آزاد ،با حضور کارشناس مذهبی ادامه برنامه بصورت بحث گروهی و پرسش و پاسخ از کارشناس مذهبی برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم انقلابی قزوین جهت شرکت در برنامه احیای شب‌های قدر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان اوقاف و امور خیریه استان در امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مادحین به اجرای برنامه احیا خواهند پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برنامه فوق در شب‌های جمعه دهم، یکشنبه دوازدهم و سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ همزمان با شب‌های قدر ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

اسمعیلی از عموم مردم به‌ویژه عموم خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعوت کرد تا در جوار فرزند امام رضا (ع) و شهدا حضور یافته و دعاهای مربوطه را زمزمه کنند.

کد خبر 6064088

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی مسئولانی که در امورات فرهنگی درست عمل نکردند
  • تاکیدفرماندار ارومیه بربرنامه های اجتماعی فرهنگی درصیانت ازحریم عفاف و حجاب
  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • شک داریم که نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد
  • تجمع انزجار از صهیونیست ها وحمایت از مردم غزه در شهرقدس برگزار شد
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست