Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران، با اشاره به توقیف کشتی ایران توسط انگلیس بدسابقه و فریبکار، گفت: من این اطمینان را می‌توانم بدهم که انگلیسی‌ها به سبب این جسارت و بی‌توجهی به اقتدار ما، به همین زودی سیلی خواهندخورد؛ بگونه‌ای که برای همیشه پشیمان شوند. تاریخ انتشار: 13:56 - 21 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۵۶۲

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله کاظم صدیقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران، با اشاره به اهمیت صله رحم و پیوند با خویشاوندان، گفت: خداوند در قرآن کسانی که قطع صله رحم می‌کنند را لعن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آمریکا آغازگر نقض برجام بود و در زمان اوباما هم تحریم‌ها را تشدید کردند تا نوبت این رئیس جمهورشان رسید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، گفت: با گذشت یکسال از بی‌عملی اروپایی‌ها و همراهی آنها با آمریکا در قضیه برجام، جا نداشت که بگوییم دو ماه به آنها فرصت می دهیم.

وی تصریح کرد: البته امروز مسئولان کشور متفق‌القول هستند که تعهدات برجامی را کاهش دهند؛ که این کاهش در چارچوب برجام است. نظام اسلامی با عنایت حق و با پشتیبانی مردم شهید داده، تصمیم دارد غنی‌سازی را تا هر مقدار لازم داریم بالا ببرد و ما ملاحظه هیچکسی را در این رابطه نخواهیم کرد.

آیت الله صدیقی بیان داشت: هشت سال استقامت ایران اسلامی در دفاع مقدس، ما را در موضع برتر اقتدار نظامی و دفاعی قرار داده است؛ در جنگ اقتصادی نیز چنانچه به همین کسانی که با  اعتقاد، موشک و پهپاد ساختند و داعش را از بین بردند، میدان داده شود، در عرصه اقتصاد به گونه‌ای عمل خواهند شد که برای همیشه دشمنان ما سرافکنده می‌شوند.

وی افزود: خبرهایی دریافت کردیم که در بعضی مناصب اقتصادی برخی جوانان انقلابی، مجرب و کارآزموده استقرار یافته‌اند؛ امیدواریم این امر موردی نباشد و بصورت یک جریان درآید؛ البته تنها انتصاب کافی نیست بلکه باید از جوان انقلابی که مردم را ولی نعمت خود می‌داند و می‌خواهد مسائل محل مسئولیت خود را با مردم، بصورت شفاف درمیان بگذارد حمایت شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، با اشاره به توقیف کشتی ایران توسط انگلیس بدسابقه و فریبکار، گفت: من این اطمینان را می‌توانم بدهم که انگلیسی‌ها به سبب این جسارت و بی‌توجهی به اقتدار ما، به همین زودی سیلی خواهندخورد؛ بگونه‌ای که برای همیشه پشیمان شوند.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه امروز تهران، با بیان اینکه کشف حجاب رضاخانی دستور انگلیس بود، گفت: رضا خان عمامه‌ها را به دستور انگلیس برداشت؛ سپس در گام بعدی به سراغ سنگر خانواده رفت و خواست حجاب را با سرنیزه بردارد.

آیت‌الله صدیقی بیان داشت: حجاب مظهر هویت مستقل زن است. زن باید به زن بودن خود مباهات کند و هیچ لباسی مانند پوششی که اسلام تجویز کرده برای زن هویت مستقل ایجاد نمی‌کند. برهنگی را نه عقل می‌پسندد و نه فطرت. پوشش و حجاب، شرف و عزت و اقتدار است و موجب انسجام خانوادگی است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی، خاطرنشان کرد:  مردم از تبعیض رنج می‌برند. این مشکلات ارزی، شکاف طبقاتی را تشدید می‌کند. جوان‌ها از بیکاری رنج می‌برند. این موارد به سبب تحریم بیگانه نیست بلکه ناشی از خودتحریمی و سوء مدیریت است. مسئولین ما حاشیه شهرها و این فاصله طبقاتی را ببینند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه آیت الله صدیقی ایران اسلامی خطبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، درب‌های دانشگاه از ساعت 10:30 برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت 11 خواهد بود.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، کتاب «مردی با آرزوهای دور برد» معرفی می‌شود. این کتاب، مستند نگاره‌ای درباره‌ی شهید حسن طهرانی مقدم به قلم خانم فائضه غفار حدادی است که انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر کرده است.

نگارنده در 35 روایت، اطلاعاتی از زندگی این دانشمند متواضع و گمنام، از نوجوانی و سال‌های قبل از انقلاب، کشف استعداد توسط حسن باقری، سال‌های جهاد سازندگی و کار در پژوهشکده فضایی، خصلت‌های اخلاقی، دلاوری‌ها و نحوه شهادت او را برای مخاطب بازگو می‌نماید.

غفار حدادی پیش از این، کتاب «خط مقدم» را درباره خدمات و دستاوردهای شهید طهرانی‌مقدم نوشته و در «مردی با آرزوهای دوربرد» زندگی آن شهید را به گونه‌ای به رشته تحریر درآورده  که نوجوانان دهه هشتاد و نود هم بتوانند با این‌ شهید آشنا شوند.

کتاب «مردی با آرزوهای دوربرد» با 30 درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران درمعرض انتخاب علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران محترم فراهم است.

نمازگزاران محترم بعد از نماز در حمایت از پاسخ پهبادی و موشکی ایران به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، راهپیمایی خواهند داشت.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران محترم حضور دارند:

•  ارتباطات مردمی قوه قضائیه 
•  کمیته امداد امام خمینی(ره)
•  شهرداری تهران
• فرمانداری تهران
• ثبت احوال استان تهران
• ثبت اسناد واملاک استان تهران
• مرکز آمار استان تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو