Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر ضرورت الگوگیری از شهیدان گفت:شهدا رهبر عملی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت الله علوی گرگانی روز جمعه ۲۱ تیرماه در دیدار خانواده شهید فهمیده که دفتر این مرجع تقلید برگزار شد ضمن خیر مقدم به خانواده این شهید والا مقام خطاب به پدر و مادر شهدا گفت:در قرآن از خدا راستگو‌تر چه کسی است وعده خدا ثابت است و در وعده خود تخلف نمی‌کند آن چه را در راه خدا دادید خدمتتان در راه خدا دارای پاداش والایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به مقام والای شهید فهمیده گفت:حضرت امام خمینی (ره) در وصف فداکاری و شجاعت این شهید گفت رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله است که با نارنجک خود را به زیر تانک دشمن انداخت، در واقع رهبر جامعه امام خمینی بودند و شهید فهمیده رهبر عملی آن بود.


وی با تاکید بر ضرورت الگوگیری از شهیدان افزود:شهدا رهبر عملی جامعه هستند.


آیت الله علوی گرگانی ضمن پاسداشت خون شهدا با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران که خداوند متعال می‌فرماید (هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مردگانند بلکه آن‌ها زنده اند و در نزد خدای خویش روزی داده می‌شوند) گفت:شهدا از حال خانواده‌های خود با خبرند و حضورشان و دعایشان در زندگی شما جاری است.


این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به آیه ۱۷۰ سوره آل عمران (فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ) گفت:شهدا خوشحالند از آنچه خدا از فضل خود به آن‌ها عنایت کرده است، خانواده شهدا هم برای تربیت چنین فرزندانی دارای مقامات عالی هستند، در دنیا و آخرت سعادتمند هستند از خدا پاداش می‌گیرند و خدا از وعده اش تخلف نمی‌کند.


آیت الله علوی گرگانی در پایان این دیدار برای پدر و مادر شهید فهمیده و دیگر شهدا طول عمر با عزت از درگاه خداوند مسئلت کرد.

انتهای پیام/ش

دیدار خانواده شهید فهمیده با آیت الله علوی گرگانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر نجفی ظهر سه شنبه در سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تقدیر از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به خصوص در حوزه فرهنگی، افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی برای مدیران است، بر همین اساس از تمامی فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هرآنچه پیشرفت و اقتدار در کشور داریم مرهون خون شهدا است، بر همین اساس خدمت به خانواده‌های شهدا جزو وظایف اصلی مدیران در استان است. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام اضافه کرد: اتفاقات خوبی در استان ایلام در طول دولت سیزدهم مثل طرح تبدیل وضعیت ایثارگران رخ داده که نیاز است دستگاه‌های اجرایی این اقدامات را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

نجفی افزود: از همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام انتظار داریم در زمینه فرهنگ سازی در زمینه ازدواج و فرزندآوری اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در طول دولت سیزدهم بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است، افزود: ۱۸ درصد جمعیت استان ایلام را ایثارگران تشکیل داده است.

محمد رحیمی اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگران در استان ایلام تبدیل وضعیت شده، همچنین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد با ۴۹۵ نفر ظرفیت به زودی برگزار می‌شود که ظرفیت بزرگی برای حل مشکل بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی در حوزه بنیاد شهید برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگران در سال جاری تعریف شده است.

کد خبر 6086391

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند