Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@21:15:14 GMT

آقای ریش در امیریتس پا به توپ شد+ تصویر

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۴۵۴۷

آقای ریش در امیریتس پا به توپ شد+ تصویر

جیمز هاردن، ستاره بسکتبال NBA در قالب یک برنامه تبلیغاتی با پیراهن آرسنال در ورزشگاه امیریتس حاضر شده و در مقابل رسانه‌ها پا به توپ شد.

جیمز هاردن، ستاره بسکتبال NBA که لقب آقای ریش را یدک می‌کشد در قالب یک برنامه تبلیغاتی کمپانی آدیداس، اسپانسر جدید آرسنال در ورزشگاه این باشگاه انگلیسی، امیریتس، حاضر شده و به همراه ریس نلسن، ستاره جوان آرسنال پا به توپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گارد تیم هوستون راکتس در این برنامه تبلیغاتی پا به توپ شده و با ریس نلسون، ستاره جوان آرسنال در مقابل دوربین‌ها به انجام حرکات ورزشی پرداخت. جیمز هاردن مسلماً در زمین بسکتبال شم فوق‌العاده‌ای در پیدا کردن تور حلقه‌ها دارد ولی او نشان داد که در پیدا کردن تور دروازه فوتبال چندان توانا نیست.

ویدیوی این بازدید از سوی توییتر باشگاه آرسنال منتشر شده و از سوی هواداران این تیم با استقبال زیادی مواجه شده است. در جریان این برنامه جیمز هاردن درون دروازه می‌ایستد تا ریس نلسون به او پنالتی بزند. ریس نلسون، دروازه بسکتبالیست غول‌پیکر آمریکایی را به راحتی بازی می‌کند اما آقای ریش در نوبت خود توپ را از بالای دروازه به بیرون می‌فرستد تا نشان دهد مهارت‌های فوتبالی‌اش به هیچ وجه با مهارت‌های بسکتبالی او قابل مقایسه نیست.

در نهایت، هاردن در مقابل دوربین‌ها ایستاده و از باشگاه آرسنال که به او فرصت داده تجربه دلپذیری را در ورزشگاه امیریتس تجربه کند تشکر می‌کند.

/ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم

دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز با برتری 101 به 99 ناگتس به پایان رسید.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم