Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@06:04:33 GMT

زرینچه: از نظر مالی شرایط حفظ پاتوسی را نداشتیم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۴۵۸۵

زرینچه: از نظر مالی شرایط حفظ پاتوسی را نداشتیم



جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه شرایط مالی برای حفظ پاتوسی را نداشتیم، اما بازیکنان جوانی داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش تسنیم، چواد زرینچه درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در اردوی ترکیه به سر می‌بریم و روز گذشته نیز یک دیدار تدارکاتی برابر تیمی از نیجریه برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر مصدومی نداریم و تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم.

وی در مورد نگرانی هواداران استقلال بابت عدم تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی تصریح کرد: بازیکنان جوان خوبی داریم. اگر به تاریخ استقلال نگاه کنید، بازیکنان زیادی آمده‌ و رفته‌اند. به لحاظ مالی شرایطی نداشتیم که پاتوسی را حفظ کنیم. با این وجود، جوان‌های خوبی داریم و با حمایت هواداران، همه از نگرانی درمی‌آیند. بچه‌هایی داریم که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص شایعه درگیری بین دو بازیکن در اردوی ترکیه عنوان کرد: هیچ خبری نبود. همیشه کنار بچه‌ها هستیم و به خوابگاه آنها سر می‌زنیم و هیچ درگیری هم به وجود نیامده است.

زرینچه در واکنش به این سؤال که آیا استراماچونی از امکانات کمپ تمرینی استقلال رضایت دارد یا نه، گفت: کمپ ما ایده‌آل نیست، اما بد هم نیست و به قول معروف کارمان را راه می‌اندازد. استراماچونی از شرایط رضایت دارد.


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغواشنگتن: از طریق متحدانمان خواستار کاهش تنش با ایران شده‌ایمصعود یاران بونجاح با غلبه بر ساحل عاج/ بغداد پنالتی از دست داداعلام برندگان جشن حافظ/ پیشتازی سریال «بانوی عمارت» و فیلم «متری شیش و نیم»؛ عادل فردوسی پور بهترین مجری شدموشک‌های کره‌شمالی هر نقطه‌ای از خاک آمریکا را در تیررس دارندتوفان در محبوب‌ترین جزیره گردشگری یونان بیش از ۱۰۰ کشته و زخمی برجا گذاشت + تصاویرحمله انتحاری در ننگرهار افغانستان/ 45 کشته و زخمیبخشی پنجمین طلایی ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹/ میرحسینی به مدال برنز رسیدشکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان/ کار صعود شاگردان کولاکوویچ پیچیده شدمحمدرضا گلزار از رقابت با عادل فردوسی‌پور انصراف دادواژگونی مینی‌بوس در مسیر گیلان-شفت/ 22 کشته و زخمیزرینچه: از نظر مالی شرایط حفظ پاتوسی را نداشتیمصعود ایران به مسابقات جهانی ورزش‌های ساحلی قطعی شدسایر خبرهای داغ

آیا شما هم دفترچه بیمه دارید ؟کلیک کنید

می خواهید دندان های زیباو صاف داشته باشید؟

هدیه ایی ویژه برای روز تولدتان

طراحی گرافیکی فقط با 20 هزار تومن

درخواست وکیل ملکی با مشاوره رایگان

کسب و کاری پر سود راه اندازی کنید

اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید

ویژه همه زنان ( به مناسبت روز دختر )

بلیط های ارزان و زیر قیمت بازار بخرید

اگر می خواهید طراح لباس شوید کلیک کنید

کشف کن ، خلق کن و مدیر باش

به همین راحتی ویزای کانادا را دریافت کنید

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!

به گزارش "ورزش‌سه"،  بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد. همچنین 10  درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

به ترتیب مشکل بزرگ سرخابی‌های پایتخت طی سال‌ها و دهه‌های اخیر وجود داشت و هر دو در مالکیت وزارت ورزش قرار داشتند از بین رفت. در شرایط جدید این امیدواری وجود دارد که وضعیت مالی و ساختاری استقلال و پرسپولیس به شکل حساب شده‌تری دنبال شود و از سوی دیگر شرایط مالی دو باشگاه هم بهبود پیدا می‌کند.

همچنین مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت که حالا این مشکل نیز حل شده و مدیران دو باشگاه با فراغ بال بهتری می‌توانند تیم‌شان را برای حضور در لیگ قهرمانان سال آینده ( در صورت کسب سهمیه) آماده کنند.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال