Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی این سازمان مبنی بر سقوط خودرو از بالابر پارکینگ آپارتمانی در گلسار رشت، بلافاصله پنج آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بابک رمضانی با بیان اینکه حادثه سقوط خودرو از بالابر پارکینگ آپارتمان موجب محبوس شدن راننده و سرنشین خودرو شده بود، افزود: راننده و سرنشین قبل از رسیدن آتش نشانان به بیرون از خودرو انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: راننده و سرنشین خودروی حادثه دیده که از ناحیه سر دچار آسیب شده بودند، توسط نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: خودروی حادثه دیده با تلاش آتش نشانان به همراه تجهیزات موجود به مکان امن انتقال داده و ایمن سازی شد.

آتش نشانی رشت دارای ۱۴ ایستگاه است.

۷۲۸۶/‏۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت چهار دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک برج مسکونی در خیابان نیمایوشیج در میدان ساحل به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله چهار ایستگاه به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی، تشک نجات، نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

­

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، از طبقات منفی یک برج مسکونی ۱۸ طبقه­ با کاربری پارکینگ، دود متصاعد می‌شد که بلافاصله آتش نشانان با تجهیزات کامل به ۴ طبقه منفی برج­ نفوذ کردند.

­

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اینکه در طبقه منهای دو پارکینگ، یک دستگاه خودروی سواری برلیانس از قسمت اتاق دچار آتش سوزی شده بود، گفت: تمام اتاق خودرو شعله ور بود و آتش در حال سرایت به قسمت جلو و موتور خودرو برلیانس و خودرو‌های دیگر بود که آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند.

­

ملکی با بیان اینکه مقداری دود به طبقات بالایی برج سرایت کرده بود، افزود: تعدادی از ساکنانی که احتمال دودگرفتگی داشتند، با احتیاط کامل به محل امن منتقل شدند و ساکنان دیگری که احتمال آسیب نداشتند، در منازل خود ماندند.

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت
  • سقوط خودرو به رودخانه با ۵ سرنشین