Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:27:51 GMT

ایستادگی و مقاومت زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۴۹۵۷

ایستادگی و مقاومت زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت زمینه ساز شکست توطئه های دشمن است، اظهار داشت: بدعهدی آمریکا و اروپا در خصوص برجام به همگان اثبات شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: امروز دیگر روز مذاکره نیست و مذاکره با آمریکا به نتیجه نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب، بیان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: حجاب و عفاف جزو واجبات قرآنی و دینی است و حرکت در مسیر حفظ ارزش های اسلامی در جامعه ضروری است.

وی بیان کرد: تلاش همه دستگاه به ویژه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و حرکت مردمی در مسیر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و جلوگیری از بی بند و باری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: بیست و ششمین دوره طرح مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی نقش مهمی در مقابله تهاجم فرهنگی دشمن دارد.

حجت الاسلام محمد علی نکونام بیان کرد: این طرح به مدت ۲۲ شب در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

کد خبر 4664553

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد امام جمعه شهرکرد محمد علی نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح دوشنبه در جشن حمایت از پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در دیر با تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق، اظهار داشت: رزمندگان اسلام ضربه‌ای کوبنده و تاریخی بر پیکر رژیم منحوس و خبیث صهیونیستی زدند.

وی افزود: بعد از جنگ ۶ روزه اعراب با اسرائیل در سال ۱۹۶۷، برای اولین بار است که یک کشوری از خاک خود رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار می‌دهد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه این ضربه حیثیتی برای این رژیم باقی نگذاشت، ادامه داد: این ضربه هم توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی و حامیان او را به چالش کشید و هم شکست ناپذیری او را در مقابل جهانیان بر باد داد.

حسینی گفت: این عملیات اگرچه بخشی از تنبیه این رژیم غاصب و جعلی است، اما دستاوردهای بزرگی دارد و معادلات نظامی جهان را برهم زد و از این تاریخ به بعد دیگر معادلات بهم خورده است.

وی بیان داشت: ایران اسلامی با قاطعیت و صلابت اعلام کرده است که اگر از این پس این رژیم کودک کش بخواهد دست از پا خطا کند، این حمله اخیر آغاز راه است و در آینده هم از خاک کشورمان رژیم صهیونیستی بسیار شدیدتر و قوی‌تر از این عملیات فعلی مورد حمله قرار خواهد گرفت.

پاسخ پشیمان‌کننده به دشمن

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: از نیروهای مسلح و نیروی هوافضای سپاه و همه عزیزانی که در اقدامات اخیر نقش آفرین بودند و دل ملت ایران و رزمندگان جبهه مقاومت بویژه مردم مظلوم غزه را شاد کردند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: وعده‌ای که رهبر معظم انقلاب مبنی بر سیلی سخت و حمله‌ای پشیمان کننده به رژیم صهیونیستی داده بودند با این حمله وعده صادق شد و تحقق پیدا کرد.

حسینی ابراز کرد: این عملیات فقط با رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین و فلاخن داوود و سامانه پیکان مواجه نبود بلکه آمریکا و فرانسه و انگلیس و بعضی از کشورهای مرتجع منطقه هم برای اینکه بتوانند جلوی موشک‌ها و پهپادهای ما را بگیرند دست به کار شدند و خیلی هم هزینه کردند اما اراده خداوند بر اراده آنها غالب شد و این چنین رسوا شدند.

وی گفت: دشمن در صدد است از طریق تبلیغات گمراه کننده خود در داخل این پیروزی بزرگ را ناچیز جلوه دهد و بتواند این شکستی که آمریکا و رژیم منحوس متحمل شده اند را کوچک و دستاورد این عملیات را ناچیز جلوه دهد.

امام جمعه دیر تاکید کرد: همه هوشیار و بیدار باشیم و در مقابل ایادی دشمن با صبر و تحمل بایستیم و اگر کسانی را دیدیم که واقعاً در زمین دشمن بازی می‌کنند، آنها را معرفی کنیم.

کد خبر 6078728

دیگر خبرها

  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت
  • طرح نور در گلستان حمایت می شود/ تمام قد در کنار پلیس هستیم
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • حجاب و عفاف یک مبنای دینی، قانونی و همگانی است
  • بیشتر بانوان ایرانی مقید به حجاب هستند
  • در حوزه عفاف و حجاب باید کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد
  • رعایت عفاف و حجاب جهاد با دشمنان اسلام است
  • جزئیات مجازات بی حجابی به روایت یک نماینده مجلس