Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان لبنان کرد مقاومت لبنان قدرت بازدارندگی در کنار نبرد سیاسی برای تثبیت مرزها و حقوق حاکمیتی ما در دریا و خشکی به شمار می‌رود. ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، نبیه بری امروز جمعه گفت اسرائیل به دنبال ایجاد مزارع شبعای جدید در دریاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر مواضع ثابت لبنان خاطر نشان کرد مقاومت لبنان قدرت بازدارندگی در کنار نبرد سیاسی برای تثبیت مرزها و حقوق حاکمیتی ما در دریا و خشکی به شمار می‌رود.

بری خاطر نشان کرد سوریه همچنان همانند گذشته پشتیبان قدرتمند مقاومت است و هدف از توطئه‌ای که شمال آن را هدف قرار داده، منصرف کردن این کشور از نقش آفرینی‌اش است.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است

معاون دبیر کل جهاد اسلامی تاکید کرد: قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد الهندی معاون دبیرکل جهاد اسلامی در مصاحبه ای تاکید کرد: امروز قواعد جدیدی شکل گرفته و پاسخ ایران در واقع هشدار اولیه به اسرائیل در منطقه است.

وی گفت: نتانیاهو می‌خواهد منطقه را به جنگ بکشاند اما او از واکنشی قاطع صحبت می‌کند که منجر به جنگ منطقه‌ای نشود، این چگونه ممکن است.؟!
وزن و جایگاه استراتژیک اسرائیل در تمامی سطوح  روبه کاهش نهاده است.

الهندی تصریح کرد: توازن قوا در جهان در حال تغییر است و اکنون آمریکا در بهترین وضعیت خود قرار ندارد و اسرائیل نمی تواند بر منطقه سلطه و سیطره  پیدا کند.

مقام ارشد جهاد اسلامی گفت: جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین تحت پوشش و حمایت غرب انجام می شود و غربی ها در این جنایات مشارکت دارند، اما مرحله جدیدی در حال شکل گیری است که نیاز به بازنگری در محاسبات دارد.

محمد الهندی در ادامه مصاحبه خود با المیادین گفت: غزه همان دردناک ترین منطقه برای اسرائیل است و وجهه او چهره این رژیم را در هم شکسته است چرا که نبرد در غزه ، رویارویی با گروه هایی است که با وجود محاصره، خودشان سلاح هایشان رامی سازند.

وی تاکید کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم  می‌خواهد منطقه را به سوی جنگ بکشاند. او در عین حال از واکنش قاطعانه ای صحبت می‌کند که منجر به جنگ منطقه‌ای نشود، اما چگونه این کار صورت می گیرد؟

الهندی افزود: آمریکا خواهان جنگ منطقه‌ای نیست، به ویژه در این سال انتخاباتی( که در پیش دارد).

این رهبر جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها و اسرائیلی ها می خواهند اسرا را با کمترین هزینه بازگردانند، اما مسئله اسرا برگ برنده ای در دستان ما خواهد بود.

وی افزود: برگه ای(پیشنهادهای توافق) که به اسم میانجی‌ها  ارائه شده است ، مشخصا همان برگه مد نظر اسرائیل است و برخی اصطلاحات موجود در آن فریبکارانه  است.

شکاف میان سران اشغالگران پس از پاسخ موشکی پهپادی ایرانواکنش عربستان به پاسخ موشکی پهپادی ایران به اسرائیلفیلمهای اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایران به سرزمین‌های اشغالی

 معاون رهبر جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد  بازدارندگی اسرائیل در مقابل ایران پایان یافته و این رژیم  با یک معضل واقعی روبرو بوده ضمن آنکه گزینه هایش نیز محدود است.
چهره و وجهه اسرائیل و همچنین جایگاه  و وزن استراتژیک آن  رو به ضعف نهاده  و بسیاری از کشورها پس از پایان جنگ در محاسبات خود  در خصوص این رژیم  تجدید نظر خواهند کرد.

محمد الهندی در خصوص  پاسخ مقاومت به طرح های پیشنهادی گفت: مقاومت پاسخ خود را ارائه کرد و موضع آن کاملا شفاف و روشن بود چرا که مقاومت عقب نشینی (از نوار غزه) را امری ضروری می داند که این کار و همچنین برقراری آتش بس می تواند تدریجی صورت گیرد.

مقام جهاد اسلامی در ادامه گفت: رژیم اسرائیل  به دلیل شکست های میدانی مجبور به پرداخت بهای این توافق خواهد بود. ما زمان  بیشتری  پیش رو داریم تا «اسرائیل» متوجه شود، باید بهای این شکست را بپردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات اسرائیل در غزه جهنم سوزانی ایجاد کرده است
  • احیای بازدارندگی به سبک ایران
  • مهم‌ترین پیام عملیات وعده صادق
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • شگفتی اپوزیسیون از قدرت بازدارندگی ایران در فصل نوین جهانی (+فیلم)
  • عملیات ایران نشان داد اسراییل و آمریکا فاقد قدرت بازدارندگی هستند
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم