Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:12:00 GMT

توضیحات پزشک پرسپولیس درباره مصدومان این تیم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۴۹۶۹

توضیحات پزشک پرسپولیس درباره مصدومان این تیم

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، توضیحاتی درباره مصدومان این تیم ارائه کرد. ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص آخرین وضعیت سرخپوشان در اردوی ترکیه به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در بازی دوستانه پرسپولیس برابر نیروی زمینی، حسین ماهینی بدون برخورد و در حالت چرخشی بدن، روی یک پا فرود آمد و از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات اولیه پزشکی در این خصوص انجام شد و با هماهنگی کادر فنی، صلاح دانستیم وی برای اقدامات درمانی بیشتر به تهران بازگردد.

حسین ماهینی به تهران بازمی‌گردد

 

حقیقت در خصوص وضعیت دیگر مصدومان تیم اظهار داشت: شایان مصلح زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم تمرینات انفرادی و اختصاصی خود را به صورت فردی و گروهی توأمان انجام می‌دهد. احسان حسینی بازیکن جوان تیم هم در بازی دوستانه برابر نیروی زمینی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و زیر نظر کادر پزشکی، مراحل درمانی خود را طی می‌کند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حسین ماهینی پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسین ماهینی پرسپولیس تهران حسین ماهینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت

به گزارش ورزش سه بعد از حضور حسین عبدی در راس کادر فنی تیم ملی جوانان حالا فدراسیون فوتبال دنبال تعیین سرمربی جدید برای تیم ملی نوجوانان است.
در این رابطه مجید جلالی مدیر فنی تیم های ملی فوتبال که حالا در مرکز ملی فوتبال حضور مستمر دارد و بر تیم های ملی مختلف در تمام رده های سنی نظارت می کند  در روزهای اخیر جلساتی با حمید مطهری داشت تا او را برای پذیرفتن سمت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان مجاب کند که مطهری این پیشنهاد را نپذیرفت.

جلالی و مطهری که از زمان تیم وحدت تهران ارتباط خوبی با هم دارند در کادر فنی تیم هایی مثل سایپا ، پیکان و نساجی همکار بودند و همین ارتباط نزدیک باعث شد تا جلالی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی نوجوان را به دستیار سابقش ارائه کند اما مطهری نپذیرفت و همچنان در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان مشغول به کار خواهد بود.

با این جود حالا جلالی و فدراسیون فوتبال یک لیست از گزینه های سرمربیگری تیم ملی نوجوانان تهیه کرده اند که بعد از تائید و مصوبه هیات رئیسه مذاکره با این گزینه‌ها پپیش خواهد رفت اما آنچه مشخص است اینکه هنوز هیچ گزینه ای  حتی جدی هم نشده و همه چیز درباره انخاب جانشین عبدی در هاله‌ای از ابهام است.

گفتنی است مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در رده نوجوانان مهرماه برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال فرصت چندانی برای انتخاب سرمربی تیم نوجوانان ایران ندارد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • افزایش ۱۸ درصدی گازگرفتگی سگ در مازندران
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر