Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات ضمن تشکر از شهرداری و رئیس حوزه قضائی لواسان افزود: برداشته شدن گیت باستی نشان داد فریادهای عدالت خواهانه جواب می‌دهد و حرکت مؤمنانه بی نتیجه نمی‌ماند، اگر چه برخی سعی دارند خودشان را بیخیال نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: این گام‌های اولیه است و مشکل باید از ریشه برطرف شود و برای این اقدام نیز نیاز است ریشۀ تخلفات و فسادها شناخته و خشکانده شود.

خطیب جمعه لواسانات خاطرنشان کرد: باید با تبعیض‌ها مقابله شود، کسی نتواند قانون‌فروشی و قانون گریزی کند و واسطهٔ شر شود. قوانین شفاف و دقیق وضع شوند و نظارت روی مجریان هم شفاف و دقیق باشد.

لواسانی اذعان داشت: البته شنیده‌ام که کارگروه رئیس قوۀ قضائیه ریشه‌ای مسائل را بررسی می‌کنند و حتماً به خواست خدا به نتایج خوبی هم رسیده یا می‌رسند. پس ما هنوز منتظر خبرهای خوب هستیم تا نوبت اقدام مجلس و دولت برسد که آنها نیز وظیفۀ سنگینی دارند.

وی ضمن بیان اینکه گزارش رسیده عصر دیروز فردی قصد حمله به یک خانم چادری را در لواسان داشته ابراز کرد: نیروی انتظامی به موقع وارد عمل شده و فرد متخلف در بازداشت به سر می‌برد اما این نشان می‌دهد اگر در دین تسامح کنیم دشمن بیکار نمی شیند و جریانات دوران رضاشاه و کشف حجاب تکرار می‌شود.

خطیب جمعه لواسانات تأکید کرد: در شرایط کنونی مذاکره با آمریکا به هیچ عنوان به صلاح نیست و مقاومت فعالانه سبب به زانو در آمدنشان خواهد شد، و دشمنی دشمن ما نفس‌های آخر را می‌کشد، اگر بر عهد خود بایستیم و نترسیم.

بخش لواسانات به مرکزیت شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع، و ساخت و سازهای غیرمجاز آن در سال‌های اخیر بسیار خبرساز شده است.
تهرام/۹۸۹۷/‌/‌۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماز جمعه شهرداری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حکمی حجت‌الاسلام «محمد بارانی» را به عنوان امام جمعه موقت سمنان منصوب کرد.
متن حکم نماینده ولی فقیه در استان به این شرح است:

بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام آقای شیخ محمد بارانی (دامت توفیقاته)
سلام علیکم
ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه جنابعالی در دوره مسئولیت امامت جمعه شهرستان مهدیشهر، شما را که به زینت تقوا و معنویت، علم و معرفت و نیز مردمداری آراسته هستید به عنوان امام جمعه موقت شهرستان سمنان منصوب می‌کنم.
رجاء واثق دارم حضور جنابعالی در این مسئولیت نیز منشأ خدمات و برکات فراوانی برای مؤمنین و بویژه جوانان و فرهیختگان خواهد بود.
امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و سربلند باشید.

مرتضی مطیعی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

 

دیگر خبرها

  • بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ ۱۵ متر طول و ۱۰۰۰ کیلو وزن !
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان