Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مذاکرات برای به خدمت گرفتن هافبک سنگالی آبی‌پوشان مرسی‌ساید را آغاز کرد. تاریخ انتشار: 15:43 - 21 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۶۰۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روزنامه فرانسوی «اکیپ» در خبری مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مذاکرات خود را با اورتون برای جذب ادریسا گوئیه ستاره این تیم انگلیسی از سر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه زمستان گذشته باشگاه اورتون پیشنهاد ۲۱/۵ میلیون پوندی PSG را برای جذب گوئیه رد کرد، مسئولان این باشگاه با ارائه پیشنهادی به ارزش ۲۷ میلیون پوند تلاش دوباره خود را برای جذب این هافبک سنگالی آغاز کرده‌اند.

این هافبک ۲۹ ساله پیش از این از مسئولان اورتون خواسته بود با انتقال او به پاری‌سن‌ژرمن موافقت کنند و گفته بود آرزویش بازی در این تیم فرانسوی است و اگر لازم باشد حاضر است برای خروج از اورتون و پیوستن به PSG به مدیران اورتون التماس کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاری سن ژرمن میزان اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم

ژاوی، سرمربی بارسلونا ساعاتی پیش از دیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن، به تماشای دیگو مارادونا و الهام گرفتن از فوق ستاره آرژانتینی فقید دنیای فوتبال مشغول است.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها