Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:45:29 GMT

برخورد جدی با بی حجابی در خودروها ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۵۱۲۵

برخورد جدی با بی حجابی در خودروها ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به اینکه بالاترین عمل عفت است افزود: باید دستگاه‌های متولی چون نیروی انتظامی، سپاه، اداره اطلاعات و… به موضوع حجاب ورود کنند و در خصوص موضوع کسانی که در خودروهای خود کشف حجاب می‌کنند برخورد لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به واقعه کشف حجاب در دوره پهلوی اول بیان داشت: در آن دوره مومنان در مسجد گوهرشاد تجمع کردند و مردم زیادی به واسطه مزدوران به خاک و خون کشیده شدند.

امروز برخی در برابر بی حجابی منفعل عمل می‌کنند

امام جمعه اصفهان ادامه داد: هر چند در آن دوره افراد زیادی برای حراست از حجاب که از واجبات الهی است قیام کردند و خون‌های زیادی در این حوزه ریخته شد اما اکنون شاهد هستیم که افرادی در حکومت اسلامی تعمدا در این حوزه منفعل عمل می‌کنند.

طباطبایی نژاد در ادامه تصریح کرد: در این خصوص اکنون نیازی به برخورد فیزیکی نیست و باید با مهربانی کشف حجاب در خودرو را منع نمود.

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به سنگ اندازی های عربستان سعودی برای حج امسال اشاره نمود و گفت: آنان در برابر مردم ما سخت گیری های فراوانی داشته اند به گونه‌ای که حتی سوخت هواپیما به ما نمی‌دهند و مانع برگزاری مراسم برائت و خواندن دعای فرج نیز خواهند شد.

طباطبایی نژاد در ادامه سخنان خود به ترویج فرهنگ مالیاتی در کشور نیز تاکید نمود و بیان داشت: در بسیاری از کشورهای غربی با تمام پلیدی‌هایی که دارند این فرهنگ جا افتاده است و مردم نیز از آن استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: باید در جمهوری اسلامی ایران نیز این فرهنگ با جدیت دنبال شود و با کسانی که با نقشه‌های مختلف به دنبال دور زدن قانون و فرار مالیاتی هستند نیز برخورد شود.

کد خبر 4664555

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه فرار مالیاتی حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: شیوه برخورد با حجاب، نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی

علی ربیعی، در توییتی نوشت: واقعا من درک نمی‌کنم چگونه است که تا مردم ایران، به‌رغم روایت‌سازی‌های مختلف، در مقابله با رژیم اسرائیل حس خوب و غرورآمیزی پیدا می‌کنند، ناگهان جریانی جامعه را به تقابل می‌کشاند.

وی افزود: با همه درک و فهمم از امنیت و منافع ملی، معتقدم شیوه برخورد و اقدامات خیابانی درخصوص حجاب، نه تنها به دور از تدبیر است، بلکه نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی.

دیگر خبرها

  • ربیعی: شیوه برخورد با حجاب، نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی
  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است