Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از گلوله‌باران مقرهای تروریست‌ها در مرزهای اقلیم کردستان عراق با ایران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این عملیات در پی اقدام تروریستی روزهای اخیر گروهک‌های ضد انقلاب در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور صورت گرفت که طی آن شمار زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  بر اساس این گزارش، هشدارهای قبلی به اقلیم کردستان عراق مبنی بر جلوگیری از استفاده گروهک های تروریستی از مناطق حاشیه مرزهای مشترک با ایران داده شده بود. واحدهای موشکی، پهپادی و توپخانه نیروی زمینی سپاه این عملیات را اجرا کردند. با اشراف اطلاعاتی، اهداف موردنظر به دقت مورد اصابت قرار گرفت.  تروریست‌ها از روستاییان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کردند که از مردم شریف کردستان عراق خواسته شد از محل های استقرار گروهک های تروریستی فاصله بگیرند.  سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اعلام کرده اند: برای امنیت و حفظ آرامش ملت ایران به ویژه مردم استان‌های مرزی هیچ ملاحظه و مرزی را به رسمیت نمی‌شناسند و تروریست‌ها را در هر سوراخی که خزیده باشند به سزای اعمال ننگین و جنایتکارانه‌شان خواهند رساند.  سپاه از اقلیم کردستان عراق خواسته است: هشدارها و تذکرات جمهوری اسلامی ایران را جدی بگیرد و اجازه ندهد این منطقه پناهگاه و محل آموزش، تربیت و سازمان دهی تروریست‌ ها شود.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سپاه پاسداران مقر تروریست ها عراق ایران کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: با این پاسخ مقتدرانه و محکم، قدرت ساختگی و خیالی امریکاییان و رژیم صهیونیستی در رسانه‌های غربی نابود شد.

امام جمعه بندرعباس افزود: امروز استکبار جهانی به دریوزگی دچار شده و فهمیده است که اگر به یمن حمله کند پاسخی محکم‌تر دریافت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخشی از سخنان خود به پیمان ابراهیم اشاره کرد وگفت: کشور‌های همسایه برای تامین امنیت با رژیم غاصب صهیونیستی پیمان می‌بندند در حالی که با این پاسخ مقتدارنه سپاه کشورمان فهمیدند صهیونیست هانمی توانند تامین کننده امنیت منطقه باشند.

وی افزود: کشور‌های همسایه باید تجدید نظر کنند و از این پیمان بیرون بیایند.

خطیب جمعه بندرعباس با قدردانی از پاسخ مقتدارنه سپاه پاسداران گفت: وعده صادق بزرگترین عملیات تاریخی علیه استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: دستاورد‌های این عملیات بی نظیر و این پاسخ نمایش اقتدار بود و در این عملیات سلاح‌های درجه یک آزمایش نشد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بداند که اگر وقت آن برسد از سلاح‌های درجه یک هم علیه شما استفاده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به عملیات‌های پهپادی در جنگ روسیه و اوکراین افزود: یک ششم این ظرفیت را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) گفت: امام خمینی (ره) با دور اندیشی چند ماه پس از انقلاب اسلامی این فرمان را صادر کردند.

بیشتربخوانید: راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود

وی افزود: حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی بر عهده سپاه پاسداران است که از بطن مردم برخاسته است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز تاسیس حساب ۱۰۰ امام نیز گفت: با راه اندازی این حساب ساخت مسکن محرومان در روستا‌های و مناطق کمتر برخوردار تقویت شد.

دیگر خبرها

  • کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم
  • امیرعبداللهیان دوست من نیست اما ما باید بتوانیم تلفن را برداریم و با گفت‌وگو کنیم | نمی توانیم سپاه را تحریم کنیم
  • امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد
  • موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران