Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:11:06 GMT

برنامه جشن های میلاد امام رضا علیه السلام در سنگر

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۷۵۸۵۰

برنامه جشن های میلاد امام رضا علیه السلام در سنگر

همزمان با میلاد با سعادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا علیه السلام جشن های مختلفی در بخش سنگر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، همایش مردمی حافظان حریم خانواده امروز(جمعه، ۲۱ تیر) با حضور بانوان ولایی و محجبه در مصلی نماز جمعه سنگر برگزار شد.

در این مراسم از بانوان محجبه تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* جشن میلاد حضرت امام رضا(علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام «چهری» و با مولودی خوانی «سجاد قاسمی» روز (شنبه،۲۲ تیر) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع سنگر برگزار می شود.

* مراسم جشن ولادت امام رضــا(علیه السلام) به همراه جلسه هفتگی قرآن در مسجد صاحب الزمان (عج) سنگر برگزار می شود.

این مراسم ساعت ۲۱ روز (شنبه، ۲۲ تیر) با نوای کربلایی سجاد قاسمی برگزار می شود.

*جشن میلاد با سعادت امام رضا (علیه السلام) همچنین با سخنرانی حجت السلام «کیماسی» و با مدیحه سرایی حاج «مصطفی پوررضا» روز شنبه ۲۲ تیر ماه جاری، همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس حضرت امام زاده هاشم علیه السلام برگزار می شود.

این مراسم همراه با اهدای هدایا از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت برگزار می شود.

* مراسم دیگری از سوی هیئت محبین الرضا علیه السلام به مناسبت جشن میلاد شمس الشموس، امام رضا(علیه السلام) با سخنرانی حجت السلام «سهرابی پور» و مداحی حاج «علی رنجبر» ساعت ۲۱  روز (شنبه، ۲۲ تیر) در مهدیه سنگر  برگزار می شود.


* مراسم جشن ولادت با سر سعادت امام رضا علیه السلام نیز روز شنبه،۲۲ تیر) بعد از نماز مغرب و عشاء در پایگاه مقاومت بسیج شهید امینی سنگر برگزار می شود.

در این مراسم حجت السلام «روشن» سخنران و ذاکر اهل بیت سیدسعید حسینی، مدیحه سرایی خواهند داشت.

* همچنین جشن میلاد شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام «حاجتی» و مولودی خوانی «سلمان زارع» در روز (یکشنبه، ۲۳ تیر) همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد شهید بهشتی بقعه متبرکه آقا سید ابراهیم سنگر برگزار می شود.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت چهارمحال و بختیاری نماز جمعه اردبیل آذربایجان غربی رئیس قوه قضاییه عفاف و حجاب جشن های دهه کرامت مسجد بخش سنگر جشن های مردمی جشن میلاد امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   در این مراسم، مدیر عالی حرم مطهر رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به نقش مهم و خطیر این یگان در حفاظت از حرم مطهر رضوی اشاره کرد.   آقای رضا خوراکیان همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان یگان حفاظت در انجام وظایف محوله قدردانی کرد و گفت: شما با هوشیاری و دلسوزی خود، امنیت و آرامش را برای زائران حرم مطهر رضوی به ارمغان آورده‌اید.   در ابتدای این مراسم سرهنگ صالح، فرمانده یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این یگان در حفاظت از حرم مطهر حضرت رضا(ع) پرداخت.   مراسم صبحگاه یگان حفاظت همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت قرآن کریم، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و ادای احترام به آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳