Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قزوین روز جمعه در این خصوص گفت: این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در سالن شطرنج استادیوم ۶ هزار نفری ارومیه به میزبانی هیات نابینایان و کم بینایان استان آذربایجان غربی برگزار شد.

حمید جهانبخش گفت: در این رقابت ها ۲۰ استان شامل آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، کردستان، قزوین اردبیل، تهران، سیستان، گیلان، همدان، کرمانشاه، چهار محال بختیاری، تهران، مازندران، لرستان، البرز خراسان رضوی، یزد و هرمزگان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این ملی پوش قزوینی توانست در این رقابت ها با پیروزی بر حریفان به عنوان قهرمانی دست یافته و باری دیگر برای استان افتخارآفرینی کند.

جهانبخش افزود: امیدواریم در آینده نیز با حمایت مستمر مسئولان شاهد درخشش بیشتر استعدادهای استان بوده و ظرفیتها و توانمندی های ورزشی استان بیشتر در سطح کشور نمایش یابد.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج ورزش استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد

رئیس هیئت کشتی لرستان گفت: کشتی گیران لرستان در سال گذشته ۴۰ مدال شامل، ۱۴ مدال در مسابقات رشته‌ی آزاد در سطح کشور، ۷ مدال در مسابقات کشوری رشته فرنگی، ۱ مدال در آلیش بانوان قهرمانی کشور، ۲ مدال در مسابقات جهانی،۲ مدال در سطح قهرمانی آسیا و ۱۴ مدال در تورنمنت‌های مختلف بین المللی را از آن خود کرده اند.
فرید بهرامی گفت: این مدال‌ها جدا از مسابقات دانش آموزی، کارگران و دانشجویان بوده است.
رئیس هیئت کشتی لرستان همچنین به برگزاری تورنمنت‌ها و اردو‌های ملی در استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری با کیفیت مسابقات بین المللی شهیدان علی پناهی در خرم آباد، برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در شهر خرم آباد به مدت ۱۱ روز و برگزاری مسابقات چند جانبه کشوری در شهرستان‌های بروجرد، دورود، ازنا، رومشگان، الشتر و الیگودرز از مهم‌ترین این تورنمنت‌ها در استان بود.
بهرامی حضور تیم‌های لرستان در رده‌های سنی مختلف در مسابقات چند جانبه‌ی کشوری را دیگر برنامه‌ی موفق هیات کشتی در سال گذشته برشمرد و افزود: اعزام تیم‌های شهرستان‌ها به مسابقات چند جانبه کشوری تهران، اصفهان، کردستان، قم و خوزستان و شهرکرد مهم‌ترین موارد اعزام تیم‌های استان در رقابت‌های چندجانبه کشوری بودند.
وی گفت: در سال گذشته افتتاح سالن‌های کشتی با مشارکت ارگان‌های دولتی و خصوصی در شهر‌های خرم آباد، رومشگان، الیگودرز و کوهدشت را داشتیم که قابل توجه بود.
رئیس هیئت کشتی لرستان در ادامه به برگزاری منظم لیگ‌های استان اشاره کرد و افزود: برگزاری لیگ‌های استانی در سطح نوجوانان و جوانان و شرکت درهمه لیگ‌های کشوری تا سطح دسته اول را به صورت کامل انجام دادیم.
وی گفت: همچنین در سال گذشته کلاس‌های متعددی برای دانش افزایی مربیان، داوران استان با حضور مدرسان مجرب ملی و بین المللی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین