Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دیلی‌میل گفته می‌شود در این دعوای طلاق ۴.۵ میلیارد پوندی این محافظ به نام راسل فلاورز که یک سرباز پیاده نظام سابق است، به «تماس نامناسب» با شاهدخت هیا متهم شده است.

این محافظ که سال پیش از همسرش جدا شد، تا به حال از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

هیا بنت حسین که خواهر ناتنی ملک عبدالله پادشاه اردن است و مادر دو فرزند است، ظاهرا ماه پیش از امارات گریخت و در یک عمارت ۸۵ میلیون پوندی در نزدیک کاج کنزیگستون در لندن پنهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر امیر دوبی به لندن گریخته است

گفته می‌شود که فلاورز ۳۶ ساله در طول دوره پنج ساله کارش به عنوان افسر محافظ شخصی شاهدخت بیش از حد به او نزدیک شده است. تصور می‌شود همین دوستی دلیل فرار شاهدخت از امارات و پنهان شدن او در لندن و انتظار برای حضور در دادگاه برای طلاق است.

سال پیش فلاورز که پنج سال را به عنوان سرباز در هنگ سلطنتی پرنسس ویلز خدمت کرده است، در بازدید سالانه خانواده سلطنتی دوبی با مسابقات اسبدوانی اسکوت در بریتانیا در حالیکه پسر هفت ساله‌اش را در آغوش داشت، دیده شد.

پس از آنکه در آن هنگام ظاهرا شیخ مکتوم از نردیکی ظاهری فلاورز با همسرش ناراحت شده بود، این محافظ شخصی ناپدید شده بود.

اعضای ارشد دربار سلطنتی در دوبی درباره این دوستی ابراز نگرانی کرده بودند و  موضوع را برای شیخ مکتوم که صاحب این مسابقات اسبدوانی است، بیان کرده بودند.

شیخ مکتوم ۶۹ ساله که یکی از ثروتمندترین مردان جهان است، تا به حال اظهار نظری رسمی در این باره نکرده است، اما شعری را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که بسیار گمان می‌کنند همسرش را خطاب قرار می‌دهد و در آن از «خیانت و فریبکاری» سخن می‌گوید.

کد خبر 447471

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لندن امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • آیا بارورسازی ابر‌ها موجب سیل بی‌سابقه دبی شده است؟
  • (ویدئو) فیل فراری از سیرک خیابان را بست
  • خیابان‌های دوبی همچنان زیر آب + تصاویر
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • فرزند چهارم کایل واکر به دنیا آمد؛ خیانت بزرگ واکر فراموش شد؟!
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر