Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم‌های سایپا، پرسپولیس، تراکتورسازی، اوساسونا اسپانیا، پانیونیوس یونان، المپیاکوس یونان و ناتینگهام فارست انگلیس را در کارنامه دارد امروز با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم السیلیه قطر پیوست تا پس از ۶ سال بار دیگر به قاره آسیا باز گردد و این بار در کشور کوچک حاشیه خلیج فارس فوتبال خود را ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه از زمان تاسیس در ۱۰ اکتبر ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۳ با نام القادسیه فعالیت می‌کرد، اما سپس به السیلیه تغییر نام داد.

السیلیه تاکنون ۱۲ دوره در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر شرکت کرده و فصل پیش با ایستادن روی رتبه سوم این رقابت‌ها بهترین عملکرد تاریخ خود را به ثبت رساند تا در فصل آتی لیگ قهرمانان یکی از نمایندگان قطر باشد.

شیخ ناصر بن حمد بن ناصر آل ثانی مالک و مدیرعامل باشگاه السیلیه است و سرمربیگری این تیم را در حال حاضر سامی طرابلسی، سرمربی ۵۱ ساله تونسی برعهده دارد.

طرابلسی از سال ۲۰۱۳ سرمربی السیلیه است.

جمال هاژیبادیچ بوسنیایی و اولی اشتیلیکه آلمانی معروف‌ترین سرمربیان تاریخ باشگاه هستند.

آبی و مشکی پوشان دوحه تاکنون ۴ بار قهرمانی لیگ دسته دوم و سه بار هم قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های دسته دوم این کشور را به دست آورده اند.

علاء الساسی (هافبک یمنی) محمد معذر (مهاجم سودانی) ندیر بلهاج (هافبک الجزایری) مصطفی عبدالحافظ (مدافع مصری) و بلال سودانی (هافبک تونسی) بازیکنان غیر قطری فصل پیش السیلیه بودند.

مجدی صدیق، عبدالرحمان محمد، ماهر یوسف، میرغنی الزین و جرج کواسی بازیکنانی هستند که از این تیم سابقه بازی در تیم ملی قطر را دارند.

بیشتر بخوانید:

بازتاب خبر پیوستن انصاری فرد به السیلیه در سایت فاکس اسپورت آسیا

مذاکره انصاری فرد با یک تیم قطری

عذر رقیب انصاری فرد خواسته شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین با عبور از الهلال به فینال رسید

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم