Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت کشتی استان مازندران گفت: احراز نشدن صلاحیت ۳ قهرمان بزرگ کشتی که کارنامه‌شان اظهر من الشمس است، بی‌حرمتی است.به گزارش بلاغ، علی‌اصغر ثمربخش درباره علت ایجاد این همه حاشیه در انتخابات فدراسیون کشتی گفت: سعی کردم این روزها با سکوتم آرامش کشتی به هم نخورد، اما متأسفانه شاهد سهل‌انگاری زیادی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرمت‌شکنی‌های بدی در فضای مجازی علیه بزرگان کشتی صورت گرفت.

وی ادامه داد: این روزها در کشتی ثبت خواهد شد و مقصران در ذهن مردم می‌مانند، می‌شد در اسرع وقت انتخابات فدراسیون کشتی را برگزار کرد. امروز هر کسی رئیس شود دچار چالش خواهد بود و جمع کردن این بی‌حرمتی‌ها سال‌ها طول می‌کشد.

رئیس هیأت کشتی استان مازندران درباره بدهی‌های فدراسیون کشتی گفت: این بدهی‌ها در هر صورت پرداخت خواهد شد، شاید در شرایط فعلی، مباحث مالی خیلی مهم نباشد. سؤال من این است چطور وقتی احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس که به مراتب اهمیت بالاتری از رئیس یک فدراسیون دارد، یکی دو هفته‌ای می‌آید، صلاحیت کاندیداهای فدراسیون کشتی هنوز بعد از چند ماه اعلام نشده است؟ چرا صلاحیت سه نفر از قهرمانان بزرگ ما که کارنامه‌شان اظهر من الشمس است هنوز نیامده است، تا گرفتار این آشفته‌بازار نشویم و این بحران در کشتی به وجود نیاید؟

ثمربخش تصریح کرد: تمام هیأت‌ها بلاتکلیف هستند، سه افتخارآفرین کشتی ما اگر هم تأیید صلاحیت هم شوند، در این زمان کوتاه با چه ساز و کاری وارد انتخابات شوند؟ این حرمت‌شکنی به جامعه کشتی لطمه زد. دو ماه تا مسابقات جهانی و گزینشی المپیک فرصت داریم و خیلی زود المپیک می‌رسد. بنا و محمدی سرمربیان تیم‌های ملی ما بلاتکلیف هستند و نمی‌توانند اقتدار لازم را داشته باشند. متأسفانه به دلیل عدم کفایت برخی مسئولان، کار به اینجا کشیده شده است. 

وی در پاسخ به این سؤال که به نظرش آیا بهتر است با توجه به شرایط موجود، تمام کاندیداها در انتخابات حاضر باشند یا انتخابات با همان نفرات اعلام شده برگزار شود، گفت: ما هم اطلاعی نداریم، کسی پاسخگو نیست و ما را در جریان امور نمی‌گذارد. چرا باید شرایط اینقدر مبهم باشد. چرا شفاف‌سازی نمی‌کنند تا مردم هم در جریان امور باشند؟

رئیس هیأت کشتی استان مازندران در خصوص اینکه توقع شما و مردم مازندران از رئیس آینده فدراسیون چیست، عنوان کرد: با توجه به شرایطی که کشتی دارد، رئیس فدراسیون باید مقتدر باشد و آدم کسی نباشد. با توجه به شرایط اقتصادی کشور، جذب حامی مالی قدرتمند تا وابستگی کمتری به بودجه‌های دولتی باشد باید در اولویت قرار گیرد. هیأت‌ها در این سالها نادیده گرفته شدند و اینکه تنها چند استان صاحب نام مورد توجه قرار بگیرند و بقیه دچار افت شدند، آسیب‌شناسی نشد. رئیس آینده نباید تنها به تهران، مازندران و خوزستان نگاه کند، بلکه کشتی باید در تمام سطح کشور دیده شود. 

وی در پاسخ به این سؤال که اگر احراز صلاحیت سه قهرمان کشتی تأیید نشود، هیأت‌ها چه تصمیمی خواهند گرفت، تصریح کرد: بخش مهمی مربوط به اتحادیه جهانی کشتی است که اصرار دارد انتخابات باید برگزار شود و ممکن است تصمیماتی از سوی اتحادیه جهانی گرفته شود که برای کشتی ما خوب نباشد. فکر می‌کنم در هر شرایطی باید مجمع برگزار شود و اعضای مجمع در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۷۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، علیرضا رضایی (رییس انجمن کشتی ) و حاج عیسی ساوه شمشکی (رییس انجمن اسکی) با حضور در محل فدراسیون با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس جدید فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

نکو لعل آزاد، ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به مهمانان، اظهار داشت، بستر و فرهنگ سازی مناسب از ضروریات مهم توسعه کمی و کیفی ورزش ناشنوایان در جامعه دانست.

وی همچنین، بر همدلی و استفاده از حداکثر امکانات مادی و معنوی فدراسیون برای پیشبرد امور واجرای برنامه ها خصوصا تامین مالی تاکید کرد.

رضایی و شمشکی،در این دیدار ضمن تبریک سال نو و همچنین تبریک به نکو لعل آزاد و آرزوی موفقیت در سمت ریاست فدراسیون به ارائه گزارش فعالیت انجمن های کشتی و اسکی ناشنوایان در سال جدید پرداختند و گفتند: این انجمن ها تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء این رشته ها و محوریت برنامه های خود را بر آموزش و استعدادیابی از رده های پایه قرار داده و با برپایی اردوهای ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف به دنبال فراهم کردن زمینه های رشد ورزش ناشنوایان هستیم.

در این دیدار علیرضا بسیج سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نائب رئیس دوم فدراسیون، مشهدی آقایی(مدیر فنی تیم های ملی کشتی ناشنوایان) و علیرضا زندی( سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان)حضور داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888565

دیگر خبرها

  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • تحرکات پنهانی برای قهرمان‌سازی از خائنان به غزه
  • شفاف‌سازی رودیگر درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • آندرتیکر، قهرمان سابق کشتی کچ دنیا به ایران می‌آید/ اخبار WWE
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • بازنشر یک تصویر و یادآوری اقدامات بزرگ یک اسطوره/ اسم «استقلال» را هم منصور پورحیدری انتخاب کرد
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد